וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא תוצאות: איום השביתה הכללית נותר בעינו

סכסוך העבודה הכללי נותר בתוקף: פגישתם של יו"ר ההסתדרות עיני ויו"ר התאחדות התעשיינים ברוש עם ראש הממשלה בנוגע לעליות המחירים במוצרי היסוד במשק, הסתיימה ללא תוצאות

עתיד השביתה הכלכלית במשק בשל עליות המחירים במוצרי היסוד נשאר בסימן שאלה: הסתדרות העובדים הודיעה היום (שלישי) כי הפגישה שערכו הבוקר יו"ר ההסתדרות עופר עיני ויו"ר התאחדות התעשיינים שרגא ברוש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הסתיימה ללא תוצאות.

"הצגנו לראש הממשלה את כל ההשגות שלנו מהודעתו ביום חמישי אבל לא קיבלנו עדיין תשובות", אמר יו"ר ההסתדרות, שהוסיף כי סוכם בסוף הפגישה על פגישה נוספת שתיערך ביום חמישי עם שר האוצר יובל שטייניץ כדי לקבל תשובות ברורות יותר.

לדברי עיני, "אחרי הפגישה בחמישי תתקבל החלטה לגבי המשך הצעדים וסכסוך העבודה".

הצדדים נועדו במטרה לקבל תשובות ברורות יותר על הצהרותיו של ראש הממשלה ביום חמישי האחרון, שהודיע כי מחיר הדלק יופחת ב-23 אגורות, התחבורה הציבורית תוזל ב-10%, שכר המינימום במגזר הפרטי יועלה ב-450 שקלים וכי יוגמשו הקריטריונים לתשלום מוגבר על צריכת מים.

כזכור, בתחילת השבוע הצהירה ההסתדרות כי סכסוך העבודה עליה הצהירה בשל עליות המחירים, לא תבוטל, בטענה שחבילת ההטבות שעליה הודיע ראש הממשלה הינה "מעורפלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully