וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכיר בגוגל שנהפך לגיבור ההפגנות במצרים: "לסיים את השביתות כדי לבנות מחדש את הכלכלה"

סוכנויות הידיעות

15.2.2011 / 15:21

ואיל גונים: "חשוב שנראה לכולם שמצרים מתייצבת; עכשיו לא הזמן לבקש העלאה במשכורת"



ואיל גונים, הבכיר בגוגל אשר היה שותף להצתת המהומות נגד השלטון במצרים ונהפך לגיבור ההפגנות, קרא לשים קץ להפגנות והשביתות, כדי שניתן יהיה לבנות מחדש את הכלכלה המצרית.



"אם משלמים לכם 70 דולר, זהו אינו הזמן לבקש 100 דולר", אמר גונים בראיון לבלומברג. "אם באמת אכפת לכם מהמדינה הזאת, אתם לא צריכים יותר להעמיד עצמכם במרכז. העניין החשוב הוא השבתה של היציבות. מה שחשוב הוא להראות לכולם שמצרים מתייצבת ושאנחנו פועלים למען מטרה זו".



גונים, ששוחרר ב-8 בפברואר לאחר שהוחזק במעצר במשך כמעט שבועיים, אמר כי נפגש עם מנהיגי הצבא במהלך סוף השבוע וכי הוא מאמין למאמציהם הכנים להביא את השינוי שהעם המצרי דורש. "הם מבינים את הערך של עסקים ושל יצירת משרות", אמר גונים. "היה לנו דיון של חצי שעה בנוגע לאתגר הכרוך בהחזרת אנשים לשוק העבודה ויצירת משרות. הם מודעים לבעיות".



בימים האחרונים שבתו עובדי מדינה רבים, בהם שוטרים ובנקאים, במחאה על תנאי העבודה שלהם ובדרישה להעלות את השכר. ההנהגה הצבאית במצרים אותתה היום על כוונתה לחלוק את הכוח עם האזרחים ולתקן את החוקה במהירות. המועצה הצבאית העליונה קראה לתושבי מצרים לשוב לעבודה ולסייע בהחייאת הכלכלה, אשר נפגעה בשל המהומות נגד שלטונו של הנשיא לשעבר חוסני מובארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully