וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת חנן מור גייסה 60 מיליון שקל - עם ביקושי יתר של 215 מיליון שקל

ערן אזרן

15.2.2011 / 18:19

מדובר בחברת הנל"ן השלישית שמגייסת חוב החודש; ב. יאיר כבר גייסה 80 מיליון שקל



חברות הנדל"ן בקאמבק: קבוצת השלימה גיוס של 59 מיליון שקל בהנפקת אג"ח כשזכתה לביקושי יתר של 215 מיליון שקל. בעקבות הביקושים, הגדילה החברה את הגיוס המתוכנן מ-50 מיליון שקל ל-59 מיליון. בכך מצטרפת החברה לשתי חברות נדל"ן נוספות שניצלו את סביבת הריבית הנמוכה לשם גיוס חוב: חברת הנדל"ן ב. יאיר - שבשבוע שעבר גייסה 80 מיליון שקל עם הזמנות עודפות של 140 מיליון שקל; וקבוצת האחים חג'ג' - שמתכננת לגייס בשבוע הבא חוב של עד 100 מיליון שקל.



איגרות החוב (סדרה ד') שהנפיקה מור מובטחות בשעבוד על עודפים ורווחים בפרויקטים שבונה החברה בנס ציונה וביבנה. האיגרות עומדות לפירעון במהלך השנים 2014-2017, ובעלות מח"מ של 4.5 שנים. המכרז ננעל בריבית אפקטיבית של5.45%, כשאת ההפצה הובילו קונסורציום בראשות כלל חיתום, אנליסט חיתום, דיסקונט חיתום, ברק קפיטל, מיטב ואקסלנס.



בשבוע שעבר ערכה החברה מכרז מוסדי בו נרשמו ביקושים של 135 מיליון שקל. החברה השלימה קבלת התחייבויות ממשקיעים מוסדיים בהיקף של כ-40 מיליון שקל, ואמש השלימה החברה את השלב הציבורי בו נרשמו ביקושים של כ-80 מיליון שקל. הכסף ישמש את החברה להמשך השקעה בפרויקטי נדל"ן יזמיים.



בחודשים האחרונים אנו עדים לגיוסי הון רחבים במשק: בנק גייס כ-600 מיליון שקל עם ביקושי יתר בסכום של 1.3 מיליארד שקל. חברת הפארמה אייסקיור גייסה בתחילת החודש כ-40 מיליון שקל דרך הנפקת מניות (ipo).



חברת אמורה להשלים החודש הנפקה של 400 מיליון שקל. בשבוע שעבר השלימה דלק נדל"ן השלימה הנפקת זכויות ב-60 מיליון שקל. עוד על המדף: , , , egre, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully