וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומנטיקה של ההמבורגר: זוגות בהונג קונג מתחתנים במקדונלד'ס

רויטרס

15.2.2011 / 20:28

הרשת מציעה לזוגות את חבילת מק-וודינגס בעלות של 1,282 דולר, הכוללת בין היתר מתנות וקישוטים



באזור הפיננסים העמוס של הונג קונג, זוגות צעירים יכולים להשיג לעצמם משהו מעבר לארוחות ומשקאות: הם יכולים להתחתן בסניפי הרשת המציעה להם במחיר מבצע: מק-חתונה (mcweddings).




אתמול, ביום חג האהבה הנוצרי - הוולנטיינס דיי - סניף מקדונלד'ס הקרוב לאזור הפיננסים של הונג קונג, נמלא בבלונים ורודים והוצבה בו עוגה העשויה מכמה יחידות פאי תפוחים שהועמדו אחת על השנייה. רשת המזון המהיר אף סיפקה לזוג - הדוגמן קלווין וחברתו אשלי - שתי טבעות קריסטל למזכרת עליהן הוטבעה האות m. המסיבה היתה החתונה הרשמית הראשונה מאז ששירות מקוודינגס הושק בינואר.



מקדונלד'ס הודיעה כי הקונספט הוא לא קיטשי ולמעשה הוא ממלא נישה באזור הפיננסים בהונג קונג - שבה המסעדות מהוות מקום פופולרי לדייטים והמחיר לחתונה מסורתית גבוה מאד.



"הם יוצאים פה לדייטים, הם מתאהבים פה וכשהם מחליטים להתחתן ולעבור את היום החשוב הזה - הם רוצים לבוא לפה", אמרה שירלי צ'אנג, מנהלת סניפי מקדונלד'ס בהונג קונג.



מחיר "חבילת החתונה החמה והמתוקה" של מקדונלד'ס עומד על 9,999 דולר הונג קונג (1,282) והיא כוללת מתנות לחתונה, הזמנות ורודות המעוטרות בקשתות המפורסמות של הרשת וקישוטי רונלד מקדונלד והמבורגלר.



הזוג שיחליט להתחתן באחד מסניפי מקדונלד'ס בהונג קונג יוכל לשכור גם שמלת בלונים לבנה בעבור 165 דולר, זר מבלונים בעבור 11 דולר, עוגת חתונה בעבור 88 דולר ותפאורה ורודה נוספת בעבור 321 דולר.



שתי חתונות כבר הוזמנו לשנה הנוכחית, ו-70 זוגות נוספים נמצאים במגעים עם הרשת לערוך את חתונתם באחד מסניפי מקדונלד'ס. "ללא ספק החתונה של מקדונלד'ס נותנת את התמורה המקסימלית עבור הכסף", אמרה צ'אנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully