וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי ימכור שיחות סלולר על גבי הרשת של פלאפון

רותי לוי

15.2.2011 / 20:52

הערכות בשוק: לוי יציע תמחור של 20-30 אגורות לדקה - ירידה של עד 60% מהמחיר כיום



חברת פלאפון ואיש העסקים רמי לוי הודיעו הערב (ג') על חתימת הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תשמש "רמי לוי שיווק השקמה תקשורת" כמפעיל וירטואלי סלולרי (mvno) על גבי רשת פלאפון.



במסגרת ההסכם, תספק פלאפון לחברה של לוי שירותי סלולר אשר יוצעו בסניפי "רמי לוי" החל מהרבעון השלישי של 2011 תחת הקידומת 66xxxxx– 055. בין השירותים שתמכור פלאפון ל"רמי לוי שיווק השקמה תקשורת": מכירת כרטיסי sim, דקות זמן אויר והודעות sms, וכן שירותי תפעול.



"אני מאמין שכניסתי לענף הסלולר תגביר את התחרות בענף ואני מבטיח לבצע בו מהפכה כפי שביצעתי בענף המזון. כיום ההוצאה השנייה בגודלה אחרי מזון היא תקשורת ובכוונתי להוזיל עלויות גם בענף זה", אמר הערב רמי לוי.




רמי לוי וגיל שרון, הערב.



מנכ"ל פלאפון, גיל שרון אמר כי "בדומה למודל של מפעילים מובילים בעולם כגון וודאפון בריטניה, גם אנו מבינים שבתנאים מסוימים כדאי למפעיל סלולרי לארח שחקנים חדשים על גבי הרשת ולהעניק להם שירותי הפעלה. שיתוף הפעולה עם מפעילי mvno יאפשר לפלאפון להגיע ללקוחות נוספים, הן בערוצים הישירים והן בערוצים העקיפים, כדוגמת המפעילים הווירטואליים".



בדצמבר האחרון חתמה פלאפון על הסכם mvno ראשון עם free טלקום שבבעלות איש העסקים שלמה שמלצר. free טלקום צפויה להתחיל לספק שירותי סלולר מלאים באמצעות רשת פלאפון כבר במחצית השנייה של 2011.







פלאפון היא החברה היחידה שחתמה עד כה על הסכם עם מפעיל וירטואלי בישראל. באשר למחירי דקת השיחה שיגיעו לשוק עם הצטרפותו של לוי, גורם המקורב לתהליך העריך שלוי הצליח להשיג מפלאפון מחיר שיאפשר לו להשיק תמחור של בין 20 ל-30 אגורות לדקה, ירידה של עד 60% מהמחיר כיום.



מפעילות ה-mvno הצהירו כי בכוונתן להציע תמחורים הוגנים ופשוטים להבנה, בניגוד לסיבוכיות המכוונות שנוקטות היום חברות הסלולר בשיטות התמחור שלהן. "החשבון יהיה מאד פשוט - דיברת שילמת, לא דיברת - לא שילמת. אנחנו לא נמכור חבילות אלא נמכור מחיר פיקס לדקות", אמר רמי לוי ל themarker. בין החברות הממתינות להצטרף לשוק הסלולר במודל הווירטואלי נמנות הום סנטר, איתוראן, המשביר לצרכן ורשת אלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully