וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת רכישה תרכוש גג בפלורנטין - ותחזק את הבניין כולו

מאת רנית נחום-הלוי

16.2.2011 / 7:03

את קבוצת הרכישה מארגנות שתי חברות שיצרפו חברים תמורת מחירי דירה סופיים של 1.05-1.4 מיליון שקל



>> קבוצות הרכישה נכנסות לתחום תמ"א 38 (תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה): בימים אלה מתארגנת קבוצה לרכישת זכויות לבנייה על גג בניין בשדרות וושינגטון 30 בשכונת פלורנטין בתל אביב, במסגרת חיזוק המבנה על פי תמ"א 38. החברות המארגנות את הקבוצה חתמו על הסכם אופציה לרכישת הזכויות על הגג, בשטח של כ-150 מ"ר, תמורת 5.5 מיליון שקל. במסגרת הרכישה יחוזק הבניין, וייבנו בו 2.5 קומות נוספות, שבהן 6 יחידות דיור שיוצעו לחברי הקבוצה במחירים סופיים וידועים מראש.

בבניין כיום 3 קומות ובהן 9 יחידות דיור בשטח של 40-70 מ"ר. הפרויקט החדש יכלול את שיפוץ המבנה וחיזוקו, תוספת מעלית חיצונית ושימור חזיתות. זכויות הבנייה שיקבלו הדיירים הן בהשלמת הקומה השלישית, שכיום יש בה יחידת דיור אחת, וכן בתוספת בניה של שתי קומות נוספות עם יציאה אל הגג. יחידות הדיור שייבנו בבניין יהיו בשטח של 50-75 מ"ר, ויימכרו במחירים סופיים של 1.05-1.4 מיליון שקל. דירת הדופלקס תימכר בכ-2 מיליון שקל.



את קבוצת הרכישה מארגנות החברות גלובל לנדמרק שבבעלות אורן פלד, עופר בן-דור ורמי בן-עמי וליווינג ספייס שבבעלות עופר ואורית וינברג. על הסכם האופציה מול בעלי הדירות הן חתמו לפני כארבעה חודשים, וכעת הן נמצאות בשלב של גיבוש החברים לקבוצה.



ההערכות הן כי כל חבר קבוצה יידרש לשלם עבור הזכויות בגג מ-550 אלף שקל, למי שיבקש לרכוש דירת 50 מ"ר, ועד ל-1.5 מיליון שקל למי שירכוש את דירת הדופלקס. החברה מעריכה כי ההשקעה בפרויקט תהיה בהיקף של 8.6 מיליון שקל. לפרויקט קיימת תוכנית בניין עיר, שמכוחה הגישו החברות בקשה להיתר בנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully