וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקפאה הגדלת תקציב הביטחון ב-700 מיליון ש'

מאת צבי זרחיה

16.2.2011 / 7:03

יו"ר הוועדה לתקציב הביטחון, שאול מופז, מתכוון לזמן את שר האוצר כדי לקבל את התייחסותו לכל התוספות הצפויות לתקציב הביטחון



>> הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון החליטה אתמול להקפיא את בקשת הממשלה להגדיל ב-700 מיליון שקל את תקציב הביטחון. ההעברה אושרה בשבוע שעבר על ידי ועדת הכספים במסגרת סיכום בין משרדי האוצר לביטחון על הגדלת תקציב מערכת הביטחון. לח"כים בועדת הכספים נמסר שההסברים לאן מיועד הכסף יימסרו לועדה המשותפת לתקציב הביטחון.

יו"ר הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון, ח"כ שאול מופז (קדימה), הודיע שיזמין בהקדם לדיון בוועדה המשותפת את שר האוצר יובל שטייניץ בכדי לקבל התייחסות לסך כל התוספות התקציביות הצפויות לעבור למערכת הביטחון בתקופה הקרובה וכן את המקורות תקציבים אלה.



כמו כן ביקש מופז לדעת האם חלק מהכסף מקורו מקיצוץ רוחבי בתקציבי משרדי הממשלה, ומדוע התוספות לתקציב לא מופיעות בספר התקציב. מופז הודיע על התנגדותו לממן את התוספת לביטחון מקיצוץ רוחבי בתקציביהם של משרדי הממשלה.



בסוף דצמבר 2010 דנה הוועדה לתקציב הביטחון בצורכיה התקציביים של מערכת הביטחון ל-2011-2012. ח"כים בוועדה טענו כי מערכת הביטחון הציגה דרישות תקציביות הנאמדות בכ-5 מיליארד שקל מעבר לתקציב הביטחון שאושר בכנסת כדי לעמוד בצרכים הנדרשים. לפי הערכות בכנסת רה"מ בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק סיכמו בסוף 2010 על הגדלת תקציב הביטחון בכמה מיליארדי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully