וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד לשכות המסחר: יש לפטור מאגרה עסקים עם טלוויזיה במעגל סגור

אופיר בר-זהר

16.2.2011 / 7:03



>> איגוד לשכות המסחר מבקש לפטור מתשלום אגרה בעלי עסקים המחזיקים טלוויזיות במעגל סגור לצורכי פרסומות או אבטחה. כיום קובע החוק כי יש כל המחזיק מקלט טלוויזיה חייב בתשלום אגרה של 390 שקל בשנה (ללא אגרת רכב).

לפי הודעת איגוד לשכות המסחר, נשיא האיגוד אוריאל לין פנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה איל גבאי וביקש כי יוענק פטור לבעלי העסקים המחזיקים טלוויזיה במעגל סגור.



"הובא לידיעתי כי רשות השידור גובה אגרה שנתית מכל מי שמחזיק במקלט טלוויזיה", כתב לין לגבאי, "גם אם מדובר במקלט שמשמש כמסך במעגל סגור לצורכי אבטחה או פרסום פנימי. אני סבור כי קביעה זו מרחיקת לכת ואינה עולה בקנה אחד עם פרשנות סבירה והגיונית, במיוחד לאור העידן הטכנולוגי שבו אנו נמצאים".



"בעוד שהאגרה נגבית כדי לממן שירותים שאותם מקבל הצרכן מרשות השידור", כתב לין, "הרי שאלפי חברות מתקינות מסכי טלוויזיה לצורכי אבטחה וללא כל כוונה או אפשרות לצפות דרכם בשידורי טלוויזיה.



"ישנם עסקים רבים שמתקינים מסכים להעברת הודעות או פרסומת. בקרוב, עם כניסתן לתוקף של תקנות נגישות לבעלי מוגבלויות, עסקים רבים יחויבו להתקין מסכים כאלה כדי לשרת את אוכלוסיית כבדי השמיעה".



ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "פנייתו של עו"ד אוריאל לין התקבלה במשרדנו. הנושא הועבר לחוות דעת ובדיקת רשות השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully