וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי לוין מונה למנכ"ל UTI לוגיסטיקה ישראל

זוהר בלומנקרנץ

16.2.2011 / 16:51

לוין כיהן כמנכ"ל קבוצת ממן במשך 4.5 השנים האחרונות ומזוהה כמי שהוביל וחיזק את מעמדה של הקבוצה



דירקטוריון uti לוגיסטיקה ישראל הודיע היום (ד') על מינויו של מוטי לוין למנכ"ל החברה. לוין יחליף בתפקידו את המנכ"ל היוצא שלמה שרון, שעמד בראש החברה במשך שנים רבות ויתחיל את תפקידו ב-1.3.11.



לוין (47), נשוי + 3, כיהן כמנכ"ל קב' ממן במשך 4.5 השנים האחרונות ומזוהה כמי שהוביל וחיזק את מעמדה של הקבוצה, לרבות במעבר ממעמד מונופוליסטי לפעילות בשוק תחרותי. בעבר כיהן גם כמנכ"ל חברת היצוא מגדלי ערבה, כמנהל הכספים של קבוצת נטפים וכמשנה למנכ"ל ומנהל הכספים של כימיקלים לישראל.



לוין בוגר תואר ראשון בכלכלה ומוסמך במנהל עסקים והתמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן.



לדברי יורם זבה, יו"ר דירקטוריון uti ישראל: "מינויו של מוטי לוין מהווה שלב נוסף בביסוס מעמדה המוביל של uti בשוק השילוח והלוגיסטיקה בישראל. מוטי מביא איתו נסיון ניהולי ועיסקי עשיר ומוצלח בשורה של חברות מובילות. אנו משוכנעים שתחת מנהיגותו ימוצו היתרונות התחרותיים שמביאים איתם בעלי החברה, עובדיה ומנהליה, ותימשך המגמה של שיפור השירות ללקוח. לוין מחליף בתפקידו את שלמה שרון, מהדמויות הידועות והדומיננטיות בשוק הלוגיסטיקה בישראל ובחו"ל. שרון הנהיג את החברה בשנים הראשונות והמורכבות לאחר המיזוג הגדול של טרנכלל וניולוג הותיקות ואילת אוברסיז. שרון שימש בעבר כיו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים".



uti ישראל הינה חברת שילוח, עמילות מכס ולוגיסטיקה. החברה בבעלות משותפת של קבוצת uti העולמית וצים, שתיהן חברות בעלות מחזורים של מיליארדי דולרים כל אחת ונמנות על ענקי ההובלה החימית והלוגיסטיקה בעולם.



uti ההעולמית הנה מהראשונות והבולטות בענף שהשקיעו סכומים נכבדים בשוק הישראלי. ל-uti ישראל ישנה חברת בת uti mpl בבעלות מלאה העוסקת בלוגיסטיקה חוזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully