וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל עוקפת את אפל: תאפשר למו"לים לשמור 90% מההכנסות ממנויים למגזינים במחשבי טאבלט

סוכנויות הידיעות

16.2.2011 / 20:18

יממה אחרי אפל, השיקה גוגל שירות תכנים דיגיטליים למנויים - תעניק למו"לים שליטה במידע על הצרכנים



בשעה שענקית מוצרי האלקטרוניקה אפל דבקה בדרישתה לקבל 30% מדמי המנויים למגזינים הנמכרים בחנות האפליקציות שלה, גוגל השיקה היום שירות מתחרה אשר מאפשר למו"לים לשמור 90% מההכנסות ממנויים לתכניהם במחשבי לוח (טאבלט), ואולי אף יותר.

גוגל, מפעילת מנוע החיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט, הודיעה היום על השקת מערכת תשלומים מקוונים חדשה שתעניק לצרכנים גישה לתוכן של מו"לים של מגזינים ועיתונים באמצעות מגוון מחשבים ומכשירי טלפון סלולרים.



הודעת ענקית האינטרנט באה יום אחד בלבד לאחר שמתחרתה אפל השיקה שירות מנויים לחנות האפליקציות שלה, שמאפשר למו"לים להציע מנויים שבועיים, חודשיים או שנתיים ללקוחותיהם ולצרכנים לרכוש מנויים לשורה של תכנים דיגיטליים, ממגזינים ועיתונים ועד סרטי וידיאו וקבצי מוסיקה. עם זאת, בניגוד לשירות למנויים של אפל, השירות החדש של גוגל מעניק למו"לים של התוכן שליטה במידע על הצרכנים. מו"לים המצטרפים לשירות של אפל מקבלים מידע על צרכנים רק במקרים שבהם המנוי לאייפד נמכר מחוץ לחנות האפליקציות של אפל או במקרים שהלקוחות הסכימו לחלוק את המידע עליהם עם המו"ל.



"באמצעות שירות google one pass, מו"לים יכולים לשמור על קשר ישיר עם הצרכנים ולהעניק לקוראים גישה לתוכן דיגיטלי על פני מגוון אתרי אינטרנט ואפליקציות לסלולר", נכתב בבלוג של גוגל.



באשר להכנסות ממנויים שיקבלו המו"לים, אמר דובר גוגל לאתר "אדוורטייזינג אייג'" כי המו"לים יוכלו לשמור "בסביבות 90%" ממחיר המנוי. "אחוז ההכנסות משתנה ממו"ל למו"ל", הוסיף הדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully