וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 24 משקיע מיליון דולר בריאליטי יומי עם אייל גולן

מאת אופיר בר-זהר

17.2.2011 / 7:00

התוכנית תועבר בשידור חי ובמסגרתה יחפש גולן את כוכבת הזמר המזרחי הבאה. עורכת ערוץ 24 נירית וייס: "ההשקה בעברית של MTV בהחלט מאיימת עלינו. פנינו למועצה בעניין"



>> ערוץ 24 משקיע מיליון דולר בתוכנית ריאליטי יומית בכיכובו של הזמר אייל גולן. במסגרת התוכנית, "אייל גולן קורא לך", יחפש גולן את הזמרת העולה הבאה בסגנון הים-תיכוני ויפיק לה אלבום בכורה.

התוכנית החדשה תושק ביום ראשון ותועבר בשידור חי מדי יום ב-17:00. תפיק אותה חברת קופרמן ויערוך אותה אורי סלעי. לצדו של גולן ישפטו בתוכנית הפזמונאי יוסי גיספן, המלחין והמעבד עדי לאון ומנחה הטלוויזיה ירון אילן.



קונצפט התוכנית מבוסס על הרעיון שגולן לא יראה את המועמדות בזמן שישמע אותן שרות והן ייחשפו בפניו רק אם קולן ימצא חן בעיניו. הרעיון מזכיר תוכנית שכיכבה בפסטיבל מיפ האחרון לטלוויזיה, "the voice of holland", שגם בה השיפוט נעשה בלי שהשופטים רואים את הזמר המתחרה.



לדברי העורכת הראשית של ערוץ 24, נירית וייס, שנכנסה לתפקידה בדצמבר, בימים אלה עובדים בערוץ על בניית לוח השידורים ועל האסטרטגיה. "התוכנית של אייל גולן היא מעדות ז'אנר הריאליטי. יש לנו מחויבות רגולטורית לעסוק במוסיקה ולבנות את הלוח סביב עולם התוכן הזה", אמרה.



האם ערוץ mtv בעברית, שהושק באחרונה, הוא איום מבחינתכם?



"ההשקה של mtv בעברית בהחלט מאיימת עלינו. אנחנו ערים תמיד לתחרות והופתענו מאוד מהעובדה שהם קיבלו רישיון לשדר 20% מוסיקה ישראלית. השוק גם ככה צפוף ותחרותי וזו היתה הנחתה לא נעימה. פנינו למועצה בעניין ואנחנו לא יכולים לומר שאנחנו מרוצים מהתחרות. אנחנו לא יודעים מה קורה בלוח העתידי שלהם, יש להם הצהרות בנוגע להפקת תוכן מקורי ונראה מה נעשה עם זה בעתיד".



הלוח של mtv מלא בריאליטי. זה גם הכיוון שלכם?



"לא נגיע לאזורי אמהות בנות 16 בהריון ובטח לא לאזורי 'ג'רזי שור', שהם בעיני קיצוניים ולא צריכים להתרחש בישראל. נאמץ את אחת הנגזרות של הז'אנר, אבל כרגע איני מעוניינת להרחיב. לטעמי mtv זה בפירוש לא ערוץ מוסיקה אלא ערוץ צעירים שעוסק גם במוסיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully