וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן מור חזר מגיחה מוצלחת בבורסה

מאת ערן אזרן

17.2.2011 / 7:00

החברה גייסה 60 מיליון שקל עם ביקושי יתר של 215 מיליון שקל. שלוש חברות נדל"ן גייסו באמצעות אג"ח מתחילת פברואר



>> קבוצת הנדל"ן חנן מור השלימה גיוס של 59 מיליון שקל בהנפקת אג"ח לאחר שזכתה לביקושי יתר של 215 מיליון שקל. בעקבות הביקושים, הגדילה החברה את הגיוס המתוכנן מ-50 מיליון שקל ל-59 מיליון.

בכך מצטרפת החברה לשתי חברות נדל"ן שניצלו את סביבת הריבית הנמוכה לשם גיוס חוב: ב.יאיר, שבשבוע שעבר גייסה 80 מיליון שקל עם הזמנות עודפות של 140 מיליון שקל; וקבוצת האחים חג'ג', שמתכננת לגייס בשבוע הבא חוב של עד 100 מיליון שקל.



איגרות החוב (סדרה ד') שהנפיקה מור מובטחות בשעבוד על עודפים ורווחים בפרויקטים שבונה החברה בנס ציונה וביבנה. האיגרות עומדות לפירעון ב-2014-2017 ובעלות מח"מ של 4.5 שנים. המכרז ננעל בריבית אפקטיבית של 5.45%, כשאת ההפצה הוביל קונסורציום בראשות כלל חיתום, אנליסט חיתום, דיסקונט חיתום, ברק קפיטל, מיטב ואקסלנס.



בשבוע שעבר ערכה החברה מכרז מוסדי שבו נרשמו ביקושים של 135 מיליון שקל. החברה השלימה קבלת התחייבויות ממשקיעים מוסדיים בהיקף של כ-40 מיליון שקל, ואמש השלימה החברה את השלב הציבורי שבו נרשמו ביקושים של כ-80 מיליון שקל. הכסף ישמש את החברה להמשך השקעה בפרויקטי נדל"ן יזמיים.



בחודשים האחרונים אנחנו עדים לגיוסי הון רחבים במשק: בנק מזרחי טפחות גייס כ-600 מיליון שקל עם ביקושי יתר של 1.3 מיליארד שקל; אייסקיור גייסה בתחילת החודש 40 מיליון שקל דרך הנפקת מניות ראשונה (ipo); וחברת דלק ישראל אמורה להשלים החודש הנפקה של 400 מיליון שקל. בשבוע שעבר השלימה דלק נדל"ן הנפקת זכויות ב-60 מיליון שקל. הנפקות נוספות שעתידות לצאת לפועל הן של בוני התיכון, ארקו, קול פלנט ו-egre.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully