וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הכבלים והלוויין: שידורי ערוץ 20 באתר mako צריכים לעמוד בהוראות הערוץ

אופיר בר-זהר

17.2.2011 / 14:50

הדיון הגיע לנושא זה מאחר וקשת טוענת כי התבטאותו של יורם זק נשמעה באתר mako בלבד



החלטה תקדימית של מועצת הכבלים והלוויין - המועצה החליטה בישיבתה היום כי אם קשת מעוניינת להמשיך ולהפנות את צופי ערוץ 20 לאתר mako, עליה להחיל את הרגולציה המופעלת בעניין הערוץ גם בנוגע לתכנים המשודרים באתר. כיום על תכני האתר לא מתבצעת שום רגולציה, מועצת הכבלים והלוויין מפקחת על ערוץ 20 ואילו הרשות השנייה על ערוץ 2. הדיון הגיע לנושא זה מאחר וקשת טוענת כי התבטאותו של יורם זק נשמעה באתר mako בלבד, בעוד שבמועצת הכבלים והלוויין טענו במהלך השבוע כי הדברים נשמעו גם בערוץ 20.



לאחר דיון מיוחד של המועצה, עליו דווח הבוקר ב-themarker, הוחלט כי "לא ניתן יהיה להפנות לאתר האינטרנט mako מערוץ 20 אם תכניו יפגעו בכבוד משתתפי התוכנית האח הגדול". בנוגע לשאלה האם שודרו הדברים ב-mako או שמא גם בערוץ 20 נמסר כי "המועצה הבהירה כי הדברים חמורים בין אם שודרו בערוץ 20 ובין אם הועברו בערוץ mako בלבד. באישור הערוץ, אשר נתנה המועצה לשידור ערוץ 20, נקבעו הוראות אשר נועדו למנוע פגיעה במשתתפי התוכנית. במענה לטענת "קשת" כי הדברים לא שודרו בערוץ 20 אלא רק באתר mako, החליטה המועצה לתקן לאלתר את אישור הערוץ וקבעה כי לא ניתן יהיה להפנות משידורי הערוץ לאתר mako באם שידורי האתר לא יעמדו גם הם בהוראות המועצה בנושא מניעת פגיעה במשתתפים. בנוסף, קבעה המועצה כי "לקראת שידורי העונה הבאה תדון המועצה בשיפור מנגנון הבקרה והפיקוח מצד מפיקי הערוץ על התכנים המשודרים בשידור חי".



בהודעה נכתב עוד כי "טוב היתה עושה מפיקת הערוץ קשת לו היתה נוקטת בצעדים משמעותיים יותר על מנת להבהיר לציבור צופיה עד כמה מעמד האישה וכבודה חשובים לה".



יו"ר המועצה, ניצן חן, מסר כי ”הדברים הבלתי ראויים אשר הושמעו מפי יורם זק מזעזעים ומעוררי סלידה. מדובר בפגיעה קשה בכבוד משתתפת התוכנית ובכבודן של הנשים באשר הן. אין מקום להשמיע ביטויים כאלה מעל במה ציבורית והדברים חמורים במיוחד נוכח העובדה שהם נאמרו מפי עורך התוכנית אשר גילה חוסר אחרית ציבורית משוועת בהתנהגותו, כל זאת ביודעו כי התוכנית זוכה לבמה רחבה ונצפית ע"י מאות אלפי צופים".



מקשת טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully