וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת החברתית - מי מה מו - לשיתוף המלצות בין ישראלים מסביב לעולם עולה לאוויר

עירית רוזנבלום

17.2.2011 / 15:20

האתר מאפשר אינטראקציה לשיתוף המלצות, טיפים ואזהרות בין ישראלים ביותר מ-200 ערים בעולם



רשת חברתית לשיתוף המלצות וטיפים בין ישראלים מסביב לעולם עלתה בימים אלה לאינטרנט. האתר מאפשר אינטראקציה מבוססת עניין ומיקום לשיתוף המלצות, טיפים ואזהרות בין ישראלים ביותר מ-200 ערים בעולם ועשרות אלפי מיקומים, ומבוססת על התובנה שישראלים סומכים על ישראלים בכל הנוגע לחוויות חיוביות ושליליות. לכל אחת מהערים באתר עמוד שער משלה, אשר מכיל את כל המידע שישראלים צריכים לדעת בנושאים כמו לינה, אוכל, קניות, בילויים, תרבות ופנאי, יהדות ושירותים למיניהם.



באתר מאגר של המלצות וטיפים, כאשר הגולשים יכולים להוסיף המלצות משלהם לתועלת הקהילה, לכתוב בלוג אישי, לנהל שיחות בפורומים שונים, פרופיל אישי ומערך חברים ולקבל מידע לוקאלי בנושאים שונים, מסביב לעולם.



הרעיון להקמת הרשת נולד לפני כ-3 שנים לאחר שבחור בשם פיני לוי התעורר בבוקר יום ראשון בלוס אנג'לס עם כאב שיניים וביקש מחבריו המלצה על רופא שיניים אמין וזול בעיר. לאחר שקיבל המלצה על רופא שכזה ועבר טיפול מוצלח, הבין שאין כמו לסמוך על ניסיון העבר של אחרים, במיוחד אם הם ישראלים. העבודה על האתר ארכה כשנתיים וההשקעה בהיקף של 400 אלף שקל בוצעה על ידי קבוצת אנשים פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully