וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון מוקדי תקף את החלטת הממשלה לאשר לחברת החשמל להתחרות בהוט בשוק האינטרנט

גיא גרימלנד

17.2.2011 / 16:25

נציג הרגולציה של הוט": הגניוס יהודי פיתח משהו חדש - יש בעייה בשוק פרטי אז מכניסים את הסקטור ציבורי



יורם מוקדי, סמנכ"ל הרגולציה של הוט, תקף היום בפאנל רגולציה בשוק התקשורת, את האישור שנתנה ממשלת ישראל לאספקת תשתית לאינטרנט מהיר על גבי רשת קווי חשמל.



מוקדי אמר כי “אומרים שתחרות זה דבר טוב. השאלה היא מול מי אתה מתחרה בסוף. נהוג שסקטור פרטי מתחרה בסקטור פרטי. כאן הגניוס יהודי פיתח משהו חדש - יש בעייה בשוק פרטי אז מכניסים שחקן מהסקטור ציבורי. אני בטוח שיבואו משלחות מהעולם ללמוד איך היהודים פיתחו את השיטה".



מוקדי מתח ביקורת קשה על אופן קבלת ההחלטות במשרד התקשורת ואמר כי "מישהו גירד בראש שהחליט שאין תחרות בשוק התשתיות. יום אחד התעוררנו ושמענו שיש ניסוי בקרית שמונה ואז מיהרו להצהיר על פרויקט לאומי. יש כאן תהליך עקום של חברה ממשלתית שנכנסת לתחרות מול חברה פרטית. מישהו שאל אם יש בעייה בתשתיות. האם זה מספיק שיש שני שחקנים בתחום התשתיות? האם זה לא מספיק שחברות הסלולר מציעות אינטנרט מהיר ונייד במהירות הולכות וגדלה. אין מילים לתאר את חוסר החשיבה. ואולי בכלל עשו את זה כדי אינטרנט בחינם לעובדי חברת חשמל?”.



ד"ר אסף כהן, נציג משרד התקשורת, הגיב לדברים: “יש החלטת ממשלה שקבעה שחברת החשמל תיכנס לתחום. אני לא מבין מדוע הוט ובזק חוששות מחברת חשמל. עד שהיא תיתן 100 מגה ביט במחיר סביר. הכבלים ובזק יכולות להציע לצרכנים אינטרנט של 100 מגה ביט במחיר סביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully