וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניו יורק טיימס": האייפון הבא לא יהיה "מיני אייפון"

ניו יורק טיימס

18.2.2011 / 14:59

לפי העיתון, הגירסה הבאה של הסמארטפון צפויה להיות דומה בגודלה לזו של האייפון 4



אפל לא מייצרת "מיני אייפון", כפי שדיווח מוקדם יותר השבוע העיתון "וול סטריט ג'ורנל", אך כן מנסה למצוא דרכים להוזיל את המכשיר ולאפשר גם שליטה קולית - כך דיווח היום "ניו יורק טיימס", שציטט גורמים המקורבים לחברה שביקשו לשמור על עילום שם.



לפי הדיווח, מהנדסי אפל מתמקדים בימים אלה בהשלמת הגירסה הבאה של האייפון, שצפויה להיות דומה בגודלה לזו של האייפון 4, הגירסה הנוכחית של המכשיר שהושקה ביוני וזכתה להצלחה גדולה. הגורמים אמרו כי אפל לא מתכננת להשיק אייפון קטן יותר בעתיד הקרוב, משום שהגיעה למסקנה כי גירסה מוקטנת של המכשיר לא תהיה בהכרח זולה יותר לייצור ומשום שיהיה קשה יותר לתפעלה. מכשיר עם מסך קטן יותר גם יאלץ מפתחים רבים לבצע שינויים באפליקציות שלהם, דבר שאפל מבקשת להימנע ממנו.



מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, הדגיש עמדה זו באוקטובר כששיבח את האחידות של האייפון, לעומת טלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. "אנחנו מאמינים שמכשירי האנדרואיד מבוזרים מאוד, והופכים למבוזרים יותר מיום ליום", אמר ג'ובס בשיחה עם אנליסטים. "אנחנו מאמינים שהגישה שלנו מהווה יתרון עצום מול גוגל".



בכיר באפל אמר באחרונה כי אין כל היגיון בייצור מספר דגמים של האייפון, ואמר כי אפל תדבוק בגישה הקיימת שלה, שבמסגרתה היא מורידה את מחירי הגירסאות הישנות של המכשיר כשהיא מוציאה לשוק גירסה חדשה. את האייפון 3gs ניתן לרכוש כעת בארה"ב תמורת 49 דולר והתחייבות לשנתיים.



כדי להוזיל את הגירסה החדשה של המכשיר, שתושק ככל הנראה בקיץ, שוקלת אפל לשנות חלק מהרכיבים הפנימיים במכשיר. "למרות שהפרטים הטכניים של הטלפון, כמו גודל הזיכרון ואיכות המצלמה, עשויים להשתנות כדי לאפשר דגם זול יותר המכשיר, גודל המכשיר עצמו לא ישתנה", אמר גורם באפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully