וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון קינן: "עובדי הבנק מאמינים בי"

מיכאל רוכוורגר

19.2.2011 / 10:55

יום לאחר רעידת האדמה בעולם הבנקאות, עם המלצת המשטרה להעמיד לדין את מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן, הגיעו רבים מבכירי המשק בישראל כדנקנר, פישמן וכצמן להפגין תמיכה בקינן

תערוכת אמנות ישראלית 2011 למען הוועד למלחמה באיידס שמארח מזה 12 שנה בנק הפועלים בבניין ההנהלה הראשית שלו בתל אביב, מושך מדי שנה ביום הפתיחה מוזמנים רבים. אלא שאת האירוע השנתי שנערך הבוקר (שישי), פקדה כמות כמעט כפולה של אנשים בהשוואה לשנה שעברה.

לא קשה להניח מהי הסיבה לכך: מאות רבות של אורחים הגיעו לתמוך ולתת יד למנכ"ל הבנק ציון קינן, העובר בימים אלה תקופה לא פשוטה, לאחר שאתמול נודע כי משטרת ישראל המליצה לפרקליטות להעמיד אותו לדין יחד עם דני דנקנר, יו"ר הבנק לשעבר. זאת לאחר שלטענת המשטרה, נמצאה תשתית ראייתית נגד השניים בכל הקשור לכאורה בעבירות של מרמה והפרת אמונים בתאגיד.

קינן נראה באירוע עייף במקצת. למרות זאת, בחר להגיע לאירוע, השתדל לחייך ולשדר כי למרות הכל - העסקים הענפים של בנק הפועלים ממשיכים לתפקד כרגיל. "אני לא מתכוון לסיים את תפקידי בתקופה הקרובה. אני מציע, בתור מי שהתחיל בבנק כטלר ועובד כ-34 שנה ובתור אזרח של מדינת ישראל, לתת לרשויות החוק שאותם אני מכבד לסיים את תהליך העבודה שלהם".

כשנשאל קינן האם הגיבוי שנתן לו בינתיים הדירקטוריון של הבנק בראשות יאיר סרוסי, הינו גיבוי שנותנים בדרך כלל למאמני הכדורגל ותקופה לאחר מכן נפרדים מהם, השיב: "האמון שהביע הדירקטוריון במנכ"ל הוא לא רק אמון שלו אלא של כל עובדי הבנק ולזה אני מחויב".

סרוסי תמך בדבריו של קינן וציין כי "כל מה שקורה כיום מתייחס לפרשיות העבר. בשנה וחצי האחרונות בנינו הנהלה חדשה יוצאת מן הכלל, מהחזקות במערכת הבנקאות הישראלית כיום, שתרמה ותורמת לתנופה עסקית מחודשת של הבנק. אין שום איבוד אמון של הלקוחות ואנחנו ממשיכים לפעול כבעבר".

בעלת השליטה בבנק, שרי אריסון, נכחה באירוע ומלווה באפרת פלד, מנכ"לית אריסון השקעות. אריסון נתנה חיבוק לבבי לקינן, אך לא הסכימה להתייחס לפרשה. מלבדה התייצבה כל ההנהלה הבכירה של הבנק בראשות שמעון גל, מנהל החטיבה העסקית, המשנה למנכ"ל ענת לוין, ראש חטיבה הקמעונאית לילך אשר-טופילסקי, יו"ר ישראכרט אירית איזקסון ועוד מנהלים רבים.

באירוע נכחו גם חלק מאנשי העסקים והמנהלים הבכירים במשק, כמו נוחי דנקנר ואשתו אורלי, יו"ר קבוצת אי.די.בי הנחשבת לאחת מהלקוחות הנכבדות של הפועלים, אליעזר פישמן, חיים כצמן, ישי דוידי, סמי סגול, יונה פוגל, רמי יונגר, האחים עופר ודב קוטלר המועסקים שניהם בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת אריסון ועוד רבים. מצד המתחרים הגיעו איתן רף, יו"ר בנק לאומי לשעבר ואהוד שפירא, לשעבר המשנה למנכ"ל וכיום דירקטור בלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully