וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באחד העם ממתינים לפתיחת שבוע המסחר

יעל חלק

19.2.2011 / 21:00

הסוחרים מבורסת תל אביב ממתינים לפתיחת שבוע המסחר ברחוב אחד העם על רקע המגמה החיובית בניו יורק והציפייה להכרזת הריבית של נגיד בנק ישראל

יום המסחר הראשון בבורסת תל אביב יפתח על רקע מגמה חיובית בוול סטריט בסוף השבוע.

ביום המסחר האחרון בבורסה, מדד תל אביב 25 נותר ללא שינוי ברמה של 1334.7 נקודות. מדד תל אביב 100 ירד בשיעור קל של 0.1% ונסגר ברמה של 1232.5 נקודות. מדד מניות הבנקים שמר אף הוא על יציבות ומדד מניות הנדל"ן עלה ב-0.5%. ביום שני בנק ישראל יפרסם את החלטת הריבית לחודש פברואר.

בורסות וול סטריט נחתמו במגמה חיובית בסוף השבוע. מדד דאו ג'ונס, עלה ב-0.6% לרמה של 12,391. מדד S&P 500, הוסיף 0.2% לרמה של 1,342 נקודות. מדד נאסד"ק עלה ב-0.1% לרמה של 2,833 נקודות.

כלכלני בנק הפועלים אמרו בסוף השבוע בסקירתם השבועית, "אנו מעריכים כי שוק המניות המקומי יעניק גם השנה תשואה עודפת למשקיעים, כשהנתונים הסביבתיים תומכים בהערכתנו זו, גם אם בדרך צפויים מימושי רווחים קצרי טווח".

לדברי כלכלני בנק לאומי, "המחירים הגבוהים בהן נסחרות כיום מניות רבות עלולים להביא למימושי רווחים בטווח הקצר. במבט ל-2011, המגמה החיובית תימשך על רקע האיתנות היחסית של הכלכלה הישראלית, המגמה החיובית מעבר לים והמחסור באלטרנטיבות השקעה. עם זאת, נראה כי המשקיעים ייאלצו להסתפק בתשואות נמוכות יותר. נציין כי התפתחויות שליליות הן באזורינו שאמנם התמתנו לאחרונה וכן כאלו מעבר לים, בדגש על אירופה, מהוות סיכון להתממשות הצפי האמור". חברת התרופות הגרמנית מרק החליטה למשוך את בקשתה לאישור תרופת קלדריבין שלה, כך לדברי איגוד התרופות האירופי EMA לפי הוול סטריט ג'ורנל. מרק היא אחת המתחרות של חברת הפרמצבטיקה, וקלדריבין מתחרה במוצר הדגל שלה הקופקסון.

חברת קיורקטק, העוסקת בפיתוח תרופה לטיפול בסרטן, דיווחה על תחילתו בפועל של הניסוי הקליני Phase II לטיפול בסרטן מסוג מיאלומה נפוצה (סוג של סרטן דם במח העצם). החברה סיימה את השתלת מח העצם העצמית בחולה הראשון המשתתף בניסוי, באמצעות התרופה CT-011.

פריגו שמנוהלת על ידי ג'ו פאפא חתמה על הסכם הפצה ושווק בלעדי עם חברת Agamatrix. פריגו תשווק מד של רמת הסוכר בדם שפותח על ידי Agamatrix בשוק המותגים הפרטיים של רשתות הפארם בארה"ב. כחלק מההסכם תשווק פריגו מוצרים מסוימים בתיק המוצרים הנוכחי של חברת אגמטריקס ומוצרים עתידיים שיפותחו על ידי החברה. שוק מדי רמת הסוכר בדם בארה"ב נאמד ב-2.8 מיליארד דולר בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully