וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ אורי חתמה על הסכם הפצה עם FUTURE

גיא גרימלנד

20.2.2011 / 9:56

ערן פיין, מנכ"ל החברה: "ההסכם בעל פוטניצאל של עד שמונה מיליון דולר עד 2015"



חברת הסטארט אפ אורי (oree) המפתחת הדיודה פולטת האור (led), ממשיכה להתקדם. בסוף השבוע החברה חתמה על הסכם הפצה עם future שמתמחה במכירות והפצת רכיבי תאורת led ושירותים נוספים בתחום.



ערן פיין, מנכ"ל ומייסד החברה, אמר כי ההסכם יעניק לחברה גישה ומכירות של כ-2,000 אנשי המכירות של future ברחבי העולם. "שוק הלדים והתאורה הוא שוק מאוד מבוזר ועל כן חשיבות ערוצי הפצה היא קריטית", מסביר פיין. "אין מחויבות לנתוני מכירות שנתיים מצד שני הצדדים אבל זהו הסכם בעל פוטניצאל של עד שמונה מיליון דולר עד 2015. המטרה היא לייצר הכנסות של מאות אלפי דולרים השנה, כמה מיליוני דולרים בשנה הבאה ועשרות מיליוני דולרים בשנים שלאחר מכן".



future היא מותג ידוע בשוק הלדים בזכות עבודה שהיא עשתה עם חברת לומילדס (פיליפס), כשלפני עשר שנים לקחה אותה למכירות של מיליארד דולר בתוך כמה שנים. הם נחשבים לאחד המפיצים החשובים כיום בתעשיית הלדים. כיום future מייצגת את פיליפס, טייקו, נאשיונאל. פיין אומר כי יתרון נוסף של future הוא החדירה שלה לתעשיית התאורה כללית (general lighting). "חברות לדים רבות מתדפקות על דלתותיהם והם מסרבים לקבל אותן. בזכות החדשנות, השונות והביצועיים הצלחנו לחתום על ההסכם הזה", אומר פיין.



הטכנולוגיה של oree מאפשרת ייצור מנורת לד במשטח אחיד במבנה מאוד דק (פחות משלושה מ"מ), שהופך את נורת האור לדקה ושטוחה ככרטיס אשראי. טכנולוגיה זו מפחיתה את צריכת האנרגיה והחום המוקרן מהמוצר. המוצר של oree מציע תאורה משופרת עם תוחלת חיים ארוכה יותר המאפשר בנייה של מערכות תאורה דקות, שטוחות ובעלות נצילות אנרגיה גבוהה. oree מתמקדת בשניים מהשווקים הצומחים הגדולים ביותר, לרבות תאורה אחורית למסכי טלוויזיה בטכנולוגיית lcd וחלק גדול משוק התאורה המקצועי. שוק זה כולל שטחי משרדים או מסחר קמעונאי בהם יש צורך במוצרי תאורה דקים וקלי משקל הסמויים מהעין ומשתלמים מבחינת שיקולי עלות תועלת.



ל-oree, שנוסדה ב-2006, מרכזי מו"פ בישראל ובגרמניה. כמנכ"ל החברה משמש ערן פיין. בעבר גייסה החברה 7 מיליון דולר מג'נסיס, סיליקון ואלי בנק, קריאוס קפיטל, gimv ו- epistar - יצרן רכיבי ה-led הגדול בטיוואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully