וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערים שנחאי וג'ואנז'ו בסין יאסרו על תושבים שברשותם שני בתים או יותר לרכוש בתים נוספים

סוכנויות הידיעות

20.2.2011 / 9:51

על בעלי בית אחד שאינם מקומיים ייאסר לרכוש בתים נוספים; ערים אחרות בסין מתכננות צעדים דומים



הערים שנחאי וגואנז'ו בסין יטילו מגבלות על רכישת בתים, על מנת לרסן את עליית מחירי הנדל"ן בכלכלה השנייה בגודלה בעולם, כך דיווחה סוכנות הידיעות הממשלתית הסינית סינחואה.



שתי הערים יאסרו על תושבים מקומיים שבבעלותם שני בתים או יותר לרכוש בתים נוספים. על בעלי בית אחד שאינם מקומיים ייאסר לרכוש בתים נוספים. ערים אחרות בסין, בהן ננג'ינג וחרבין, מתכננות צעדים דומים. המגבלות בשתי הערים מגיעות לאחר שבבייג'ין העלה השלטון המקומי את הדרישות מרוכשי בתים, ודרש מרוכשים שאינם מתגוררים בעיר לספק מסמכי מס מחמש השנים האחרונות.



בחודש שעבר הרחיבה סין את המגבלות על שוק הנדל"ן, כשהעלתה את המקדמה המינימלית לרכישת בית שני, הורתה לרשויות המקומיות לקבוע מגבלות מחירים לנכסים חדשים, והציגה מסים חדשים על רכישת בתים למגורים בשנחאי וצ'ונגקינג. בנוסף, העלה הבנק המרכזי של סין את הריבית החודש, זו הפעם השלישית תוך ארבעה חודשים.



מחירי הבתים החדשים ב-70 הערים הגדולות בסין עלו בחודש ינואר ב-6.8% לעומת החודש המקביל ב-2010, דיווחה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בסין ביום שישי. בשנחאי עלו המחירים ב-1.5%, בעוד שבעשר ערים אחרות נרשמה עלייה של יותר מ-10% במחירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully