וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש העליון: נתיבי איילון תשלם לעיריית חולון כ-3 מיליון שקל כפיצוי על קרקעות שהופקעו

שלומית צור

20.2.2011 / 11:36

זאת בגין קרקעות שהופקעו ע"י העירייה מחברת "שיכון עובדים" ושימשו בסופו של דבר להקמת קטע מהכביש המהיר



ניצחון לעיריית חולון: בית המשפט העליון דחה את ערעורה של נתיבי איילון על פסק דין שחייב אותה לשלם לעיריית חולון כ-3 מיליון שקל. זאת בגין קרקעות שהופקעו על ידי העירייה מדי חברת "שיכון עובדים" ושימשו בסופו של דבר להקמת קטע מהכביש המהיר.




מפסק הדין עולה כי עיריית חולון, שיוצגה על ידי עוה"ד אסף ביגר ואיה רייך-מינא ממשרד עמית, פולק מטלון, הפקיעה בשנות ה-80 מחברת "שיכון עובדים" קרקעות שהיו מיועדות לבנייה למגורים וזאת לצורך סלילת כביש, אשר בהמשך היווה חלק מהתוואי של נתיבי איילון דרום. עיריית חולון חויבה לשלם ל"שיכון עובדים" פיצויים בגין ההפקעה האמורה.



עיריית חולון הגישה תביעה כנגד נתיבי איילון בטענה, כי ההפקעה בוצעה לבקשת נתיבי איילון לצורך ביצוע נתיבי איילון דרום, וכי נתיבי איילון התחייבה בפני העירייה לפצותה בגין הפקעה שהיא תידרש לשלם במסגרת זו.



בפסק דין שניתן בשנת 2008 קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב, כי על נתיבי איילון לשלם לעיריית חולון בגין פיצויי ההפקעה שהעירייה שילמה ל"שיכון עובדים" העומדים על כ-3 מיליון שקל.



נתיבי איילון ערערה על פסק הדין לבית המשפט העליון שלאחרונה דחה את הערעור. בפסק הדין קבע בית המשפט העליון על ידי השופטים פוגלמן, עמית וחיות, כי על נתיבי איילון לשלם לעיריית חולון בגין פיצויי הפקעה ששולמו ל"שיכון עובדים", וזאת מכוח בשל התחייבותה בכתב שיפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully