וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חברת נדל"ן יוצאת להנפקה: נתנאל גרופ תגייס אג"ח בהיקף של עד 50 מיליון שקל

ערן אזרן

20.2.2011 / 15:10

לחברה סדרות סחירות בעלות מח"מ של כ-3.2 שנים אשר נסחרות כעת בתשואה לפדיון של 6.28%



לאחר שחברות הנדל"ן ב. יאיר, חנן מור ואיירפורט סיטי השלימו בשבועיים האחרונים גיוסים של מאות מיליוני דולרים, גם מצטרפת לגל ההנפקות: החברה דיווחה היום כי הדירקטוריון אישר גיוס חוב בהיקף של עד 50 מיליון שקל על פי תשקיף המדף שהגישה החברה בחודש אוגוסט 2010. התשקיף שפורסם הינו לגיוס אפשרי של מניות, סדרות אג"ח ד'-ח', סדרות אג"ח 3-7 ואופציות שונות. תנאי החוב יפורסמו בסמוך לתחילת ההנפקה.



נתנאל גרופ, הנשלטת על ידי משפחת נתנאל, עוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים בישראל ובמזרח אירופה. לחברה פרויקטי בנייה בחולון ברחובות פנחס אילון ונחמיה תמרי. כמו כן, בבעלותה פרויקט כוכב הצפון ברמת אביב. בסוף חודש נובמבר דיווחה החברה על היקף התחייבויותיה הבנקאיות והחוץ בנקאיות לחמש השנים הבאות, מהן עולה כי על החברה להחזיר במהלך השנה הראשונה (כלומר, עד לסוף 2011) כ-60 מיליון שקל, ובשנה השנייה עליה להחזיר 68 מיליון שקל.



החברה נסחרת כעת לפי שווי של כ-33 מיליון שקל. לחברה שלוש סדרות אג"ח סחירות, כאשר אג"ח ב' וג' בבעלות מח"מ של כ-3.2 שנים ונסחרות בתשואה לפדיון של 6.28%. נכון לחודש ספטמבר 2010 היו בקופת החברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של 12 מיליון שקל. החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2010 ברווח של 2 מיליון שקל.



בחודשים האחרונים אנו עדים לגיוסי חוב נרחבים של חברות הנדל"ן, תוך שהחברות מנצלות את סביבת הריבית הנמוכה לשם גיוס חוב בעלות נמוכה. לפני כשבועיים השלימה חברת הנדל"ן ב. יאיר גיוס חוב של 80 מיליון שקל עם ביקושים של 140 מיליון שקל; קבוצת חנן מור השלימה בשבוע שעבר גיוס של 59 מיליון שקל עם ביקושי יתר של 215 מיליון שקל; איירפורט סיטי גייסה 250 מיליון שקל באג"ח ובאופציות עם ביקושים של למעלה מ-400 מיליון שקל; וקבוצת האחים חג'ג' שתגייס השבוע חוב של עד 100 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully