וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא פותחת רשת לילדים: "נתחרה במחירים של פוקס"

מאת רינה רוזנברג ועדי דברת-מזריץ

21.2.2011 / 7:12

לרשת, שתיקרא דלתא קידס, מתוכננים 40 סניפים עד 2015. באחרונה נסגר מפעל החברה במצרים לכמה ימים, אך מרבית העובדים שבו לעבודה



>> דלתא ישראל מתרחבת ופותחת רשת חנויות ייעודית לבגדי ילדים בשם דלתא קידס. בימים אלה נפתחת חנות הדגל של הרשת, בנמל תל אביב, ועד סוף השנה מתכננים בדלתא לפתוח עוד תשע חנויות עצמאיות של הרשת. בנוסף לחנויות העצמאיות מתכוונת דלתא לשלב את הרשת החדשה בפורמט של חנות בתוך חנות בשמונה סניפים נוספים שלה. ההשקעה במהלך נאמדת ביותר מ-20 מיליון שקל, הכוללים השקעה בחנויות וציוד והשקעה בהון חוזר.

החנויות העצמאיות של דלתא קידס צפויות להיפתח בקניון חיפה, קניון רמות, כפר סבא g, יקנעם g, עזריאלי עכו, עזריאלי קרית אתא ופרופיט סנטר בחולון. חנות ממוצעת של הרשת תשתרע על פני כ-120 מ"ר, וגודלן של חנויות משולבות יגיע עד 300 מ"ר. כחלק מקידום המכירות של הרשת החדשה תפעיל דלתא ישראל תחרות תצלומים בפייסבוק של ילדים הלבושים בבגדי דלתא קידס.



בדלתא מתכוונים לפתוח 40 חנויות של רשת הילדים החדשה עד 2015, להשיג נתח שוק של 20% בתחום בגדי הילדים הממותגים ולהגיע למחזור מכירות של כ-120 מיליון שקל בתוך ארבע שנים. כיום מוכרת דלתא בגדי ילדים מתוצרתה בסניפי הרשת הקיימים, ומכירותיה בקטגוריה הסתכמו ב-2010 בכ-40 מיליון שקל.



המהלך של דלתא מנוגד לתהליך ההתכנסות שעובר על שוק האופנה הישראלי בשנה האחרונה. במסגרת המהלך איחדו רשתות האופנה הישראליות קסטרו, פוקס ו-ml חנויות נפרדות שלהן, שפנו לקהלים שונים. מטרות ההתכנסות היו חיסכון בעלויות דמי שכירות ואחזקה, ובמקרים מסוימים גם הקטנת מצבת כוח האדם, וכן מתן מענה לכניסתן לשוק המקומי של רשתות האופנה הבינלאומיות גאפ ו-h&m, שחנויותיהן מציעות מגוון מוצרים לקהלים מגוונים.



גיל אדמוני, מנכ"ל דלתא ישראל, הסביר ל-themarker את המניעים להקמת הרשת הייעודית לבגדי ילדים: "דלתא הוא מותג ישראלי מזוהה מאוד. כבר כמה שנים שהלבשת הילדים נוטלת אצלנו נתח מהותי מהמכירות ולקוחות שואלים מדוע לא מוקצה לקולקציית הילדים מספיק מקום. צריך להבין שאי אפשר לייצר קולקציית ילדים של ממש בחנות של 120 מ"ר שכוללת גברים, נשים, הלבשת פנאי, הלבשה תחתונה ועוד. ראינו פה הזדמנות להגדיל את המכירות שלנו בתחום".



רשת החנויות החדשה מושקת כשבועיים לאחר שאחד ממפעלי הייצור של דלתא במצרים נסגר למשך ארבעה ימים עקב המהפכה במדינה. עם זאת, לדברי אייזיק דבח, בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת דלתא גליל, שפועלת בישראל באמצעות דלתא ישראל, פעילות הייצור של החברה לא נפגעה. "מרבית מוצרי הרשת מיוצרים במפעל בבנגלדש. המפעל במצרים נסגר לארבעה ימים וכדי להשלים את החסר עם היפתחו מחדש, הוא עבד גם בשבתות. 95% מהעובדים חזרו לעבודה סדירה, אך האווירה היא של עובדים גאים יותר ועובדים שדורשים יותר", אומר דבח. על רשת הילדים החדשה של דלתא אומר דבח כי "בגזרת המחירים אנחנו נתחרה בפוקס. הרשת תהיה זולה יותר מהמתחרים בעיקר בקניונים".



דלתא מפעילה בישראל את המותג דלתא ואת רשת חנויות דלתא ישראל, שמונה 113 חנויות עם מחזור של 290 מיליון שקל. דלתא גליל מגלגלת כ-620 מיליון דולר בשנה, ומייצרת למותגים בינלאומיים כמו ויקטוריה סיקרט, קלווין קליין, נייקי והוגו בוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully