וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האופנה של איוונקה טראמפ מגיע לישראל

מאת עדי דברת-מזריץ

21.2.2011 / 7:12

חברת Shoe Box תשווק את המותג של בתו של דונלד טראמפ. קובי סקאל, מבעלי החברה: "בחרנו במותג בשל האופנתיות והמחירים הנוחים"



>> חברת shoe box, יבואנית ומשווקת של מותגי אופנה בינלאומיים חתמה על הסכם ייבוא ושיווק בלעדי לישראל של מותג האופנה של איוונקה טראמפ, בתו של המיליארדר דונאלד טראמפ.

קובי סקאל, מבעלי shoe box, מעריך כי המותג יגיע לישראל באוגוסט 2011 וישווק בשלב הראשון ברשת חנויות אמפוריום ובחנויות אמפוריום דיוטי פרי. כמו כן ישווק המותג לכ-40 חנויות בוטיק וחנויות יוקרה בפעילות סיטונית. עוד נמסר כי בשלב השני שוקלת היבואנית לפתוח סניף דגל של המותג במרכז בתוך כשנה.



לדברי סקאל, מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירי המותג בארה"ב. נעליים יימכרו ב-499-799 שקל, תיקים יימכרו ב-499-999 שקל, חגורות ב-199-299 שקל ומשקפי שמש ב-999-1,499 שקל.



"איוונקה טראמפ נחשבת לאייקון תרבותי ואופנתי, אביזרי האופנה שלה נמכרים ב-300 חנויות בארה"ב וקו תכשיטי היוקרה שלה נמכר גם באסיה ובמזרח התיכון", אומר סקאל". אנו נדאג להביא לישראל את מגוון המוצרים והתמהיל הפונה לצעירות ולנשים המבינות באופנה. בדקנו מספר רב של מותגים מובילים כדי להחדירם לשוק הישראלי, והחלטנו להתמקד במותג של איוונקה טראמפ, המשלב איכות ברמה גבוהה, אופנתיות וטרנדיות עם רמת מחירים סבירה ונוחה לכל כיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully