וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק איגוד יוצא בקמפיין חדש: מבטל את עמלות העו"ש ללקוחות חדשים

מיכאל רוכוורגר

21.2.2011 / 12:53

לקוחות חדשים שיצטרפו לאיגוד ויפתחו חשבון משכורת פעיל ייהנו בנוסף גם מהטבות ריבית זכות בשיעור של 3%



, בניהולו של חיים פרייליכמן, קיים מסיבת עיתונאים בה החליט החל מהחודש לבטל את עמלות העו"ש כמו עמלות פקיד עד 10 פעולות בחודש ועמלות ערוץ ישיר עד 30 פעולות בחודש. מהטבה זו ייהנו הן הלקוחות החדשים שיצטרפו לבנק וכן הלקוחות הקיימים.



עד כה ניתנה הטבה זו ללקוחות חדשים לתקופה של 3 שנים, במסגרת קונספט של "חשבון הפוך" ובהנהלת הבנק החליטו להרחיב הטבה זו ולהציע אותה גם לקוחות משכורת הפעילים בעו"ש, תחת קונספט של "חשבון חופשי".



לקוחות חדשים שיצטרפו לאיגוד ויפתחו חשבון משכורת פעיל, ייהנו בנוסף גם מהטבות ריבית זכות בשיעור של 3% ופטור מריבית חובה, למשך תקופה של שלוש שנים. לפי איגוד ההטבות הללו אמורות לחסוך ללקוח בממוצע למעלה מ-1,000 שקל בשנה.



ההטבות יינתנו ללקוחות שיעבירו לחשבון איגוד משכורת של 7,000 שקל בחודש ושמבצעים פעילות בכרטיסי אשראי של הבנק בהיקף של 2,000 שקל בחודש לפחות במשך 3 שנים הראשונות ו-5,000 שקל בחודש לאחר מכן. לבעלי היקף פעילות של 2,500 שקל תינתן הטבה בשיעור של 50% בעמלות הללו.



עבור לקוחות קיימים ההטבה הזאת תהיה תקפה עבור אלו שיעבירו את המשכורת שלהם של 7,000 שקל בחודש לחשבון איגוד ומבצעים פעילות בכרטיס אשראי של הבנק בהיקף של 5,000 שקל לפחות. כל מי שיבצע פעילות של 2,500 שקל בחודש תינתן הטבה בשיעור של 50% בעמלות הללו.



פרייליכמן ציין כי "אנחנו יוצאים במהלך חדש המשנה את כללי הבנקאות. אנו מאמינים כי לקוחות נאמנים זכאים לקבל מאיתנו גם שירות איכותי ומקצועי וגם להנות מתנאים אטרקטיביים בניהול חשבונם ולשלוט על גובה העמלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully