וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוקבסטר של אחים אדרי: בעלי מניות ב-NMC לא מוכנים למכור את חלקם בזול

ואדים סבידרסקי

21.2.2011 / 13:10

הצעת הרכש ב-1.58 שקל למניה מבעלי השליטה לא נענתה והמניה תמשיך להיסחר בשימור



כ-70% ממחזיקי מניות חברת , הנוספים לבעלי השליטה, אחים אדרי באמצעות חברת סרטי יונייטד (75.4%) נענו להצעת הרכש למניות החברה אשר פורסמה לציבור בסוף חודש שעבר. כמות זו לא הספיקה להיענות הנדרשת המינימלית של 95% להשלמת המהלך למחיקת המניה מהמסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה תמשיך להיסחר ברשימת השימור עקב הונה העצמי השלילי.



האחים אדרי הציעו לרכוש כל מניה של חברה במחיר של 1.58 שקלים ליחידה ובכך להחזיר את המשקיעים לרמות שנרשמו בסוף שנת 2006. בעקבות האטה בעסקיה, מניית nmc הציגה ירידת ערך מתמשכת מרמת השיא של 3.6 שקלים במרץ 2007 ל-1.75 שקלים - מחיר בו היא נסחרת כיום אשר עדיין גבוה ב-10% ממחיר המוצע בהצעה. בסך הכל, תכננו האחים אדרי להשקיע כ-3.56 מיליון שקל במהלך המקנה לחברה שווי של 15.7 מיליון שקל - בהשוואה ל-17.4 מיליון שקל שווי שוק העדכני.



"אנו מפנים את תשומת הלב להפסדי הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים וברבעון השלישי של השנה ולגירעון בהון ובהון החוזר. המשך פעילות ויכולתה לעמוד בהתחייבויותיה תלוי בהמשך מימון בנקאי ומבעלי השליטה", כך ציינו רואי החשבון המבקרים את דו"חותיה הכספיים של nmc לרבעון השלישי 2010.



חברת nmc מפיקה ומפיצה תכני מוסיקה וידיאו בישראל, לאחר שרכשה בשנת 2009 את "הד ארצי". כמו כן, החברה עוסקת בתחום קמעונות (48.4% מהיקף פעילות הכולל). החברה מפעילה את רשת חנויות "טאואר רקורדס", באמצעותם מוכרת תקליטורים, וכן את רשת "בלוקבסטר", באמצעותה משכירה סרטי וידאו ומוצרי פנאי נוספים. בנוסף, לאחר שרכשה את "גלובוס יונייטד", הקבוצה הפכה לנציגה בלעדית בישראל של אולפני הסרטים המובילים בעולם.



הקבוצה מתקשה להתמודד מול תחרות עזה מצד ההורדות פיראטיות באינטרנט ומצד התוכן הרחב המוצע בערוצי הצפייה בתשלום. בחברה ציינו את המשך השחיקה במחירי המכירה וכן מירידה חדה בפעילות ההשכרה דרך רשת בלוקבסטר. בתשעת החודשים הראשונים של 2010, סגרה הקבוצה 7 ספריות בלוקבסטר, ועוד ספריה אחת במהלך החודש, וכ-54 מכשירי השכרת וידיאו אוטומטיים של הרשת. נכון לסוף רבעון החולף, נותרו 10 ספריות ו-82 וידאומטים ברשות הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully