וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל תשיק בשנה הקרובה טאבלט חדש בכל רבעון

לירן פרגמן, HWzone

21.2.2011 / 13:48

שקף שהודלף לכאורה חושף את כוונותיה של החברה להרחיב את החדירה עם מכשירים מבוססי אנדרואיד וחלונות 7



יצרנית המחשבים דל, שרק לאחרונה הציגה את טאבלט ה-streak 7, תנסה להרחיב את האחיזה של בשוק מחשבי הטאבלט התוסס, כך על פי מפת דרכים שדלפה לאחרונה:







על פי מה שנראה כשקף ממצגת פנימית של דל, החברה מתעתדת להשיק במהלך השנה הקרובה 4 טאבלטים שונים. כבר בחודש אפריל השנה, צפויה דל להשיק טאבלט בשם gallo בעל מסך בגודל 10 אינץ' המתבסס על מערכת ה-honeycomb החדשה (מערכת android 3.0 ייעודית לטאבלטים). אליו יתווסף טאבלט נוסף לקראת סוף השנה המתבסס על אותה המערכת, שייקרא sterling. טאבלט נוסף שצפוי להגיע אלינו עוד השנה הוא ה-rosemount אשר ככל הנראה יתבסס על מערכת ההפעלה windows 7 ויכלול מסך שיתמוך ברזולוציה של 1366x768.



אם לא די באלו, דל מתכננת ככל הנראה להשיק גם את ה-opus one ואת ה-silver oak אשר גם הם צפויים להתבסס על ה-honeycomb, בחודשים הראשונים של 2012. יש לציין כי לפי מפת הדרכים, ניתן לראות כי בחברה מתכננים לשחרר עדכונים סדירים (מדי כמה חודשים) למחשבי הטאבלט שיוסיפו להם אופציות חדשות, כגון תמיכה בזיהוי כתב יד.



עם זאת, יתכן שהנתון המעניין ביותר שעולה ממפת הדרכים של דל הוא טאבלט בשם peju - ככל הנראה, מדובר במכשיר בעל מסך 10 אינץ' שיתבסס על מערכת ההפעלה windows 8 ויושק ברבעון הראשון של שנת 2012. עם זאת, שמועות עדכניות שהתפרסמו לא מזמן מעלות כי מערכת ההפעלה windows 8 תושק רק בינואר 2013, מה שמעמיד בספק את מהימנותה של מפת הדרכים שהודלפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully