וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הרוכשים העיקריים בהנפקת אי.טי ויו מדיקל - מנכ"ל אי.סי.איי לשעבר דוד רובנר

ערן אזרן

21.2.2011 / 15:40

חברת הביומד השלימה גיוס הון של 5.4 מיליון שקל עם ביקושים של 7.5 מיליון שקל



חברת הביומד השלימה היום גיוס הון של 5.4 מיליון שקל, כאשר בין הרוכשים העיקריים בהנפקה היה מנכ"ל אי.סי.איי לשעבר דוד רובנר. רובנר, שקודם להנפקה הנוכחית כבר החזיק במניות החברה, ניצל את גיוס ההון לא רק כדי למנוע את דילולו, אלא גם כדי להגדיל את אחזקותיו. עם זאת, רובנר עדיין אינו בעל עניין בחברה, וזאת מאחר שאחזקותיו נמוכות עדיין מ-5%.



בתגובה להנפקה, מניית החברה ירדה כ-2% והשלימה בכך ירידה של 42% מתחילת השנה. הירידה מיוחסת לחשש המשקיעים מדילול אחזקותיהם בעקבות הנפקת המניות, שהינה בשווי של כמחצית מערכה של החברה בבורסה - 11 מיליון שקל.



אי. טי. ויו מדיקל עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי בתחום הפיסיולוגיה הנשימתית. החברה פיתחה, משווקת ומוכרת את ה-tvt, מוצר המיועד לאינטובציה (צנרור) וניטור דרכי נשימה עליונות. בידי החברה אישור מה-fda לשיווק ולמכירה של מוצריה בארה"ב, אישור מה-ce לשיווק ומכירת מוצריה באירופה ואישור משרד הבריאות הישראלי.



"התרשמתי מאוד מהחברה ומהפעילות שלה", הסביר היום רובנר ל-themarker. "כבר ביצעתי בעבר השקעה בחברה, אחר כך היו מספר בעיות, אך לאחר שהתרשמתי שהחברה שיפרה את ביצועיה, החלטתי לשוב ולהגדיל את אחזקותיי".



"למוצר שהחברה פיתחה יש דרישה ברחבי העולם, ובכלל זאת בישראל, איטליה, אירופה ומאוחר יותר גם בארה"ב. ניתן למכור אותו במחיר טוב, והעולם מחכה לו", סיפר רובנר, שעומד היום בראש קרן הון הסיכון hyperion ופעיל בארבע חברות השקעה בתחום הביומד.



בהנפקת המניות שהתבצעה היום התקבלו ביקושים של 7.5 מיליון שקל. אריה בן יוסף, מנכ"ל החברה, ציין כי "כספי ההנפקה יאפשרו את המשך הרחבת הפעילות של החברה עם מוצר ייחודי המאפשר בו זמנית הנשמה וניטור רציף של דרכי הנשימה העליונות, הפונה לשוק רחב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully