וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מפחד מלוב: "לאשר את המלצות ששינסקי"

צבי זרחיה

21.2.2011 / 15:45

נתניהו מביט לעבר המתרחש בעולם הערבי ופונה לח"כים בנושא המלצות ששינסקי: "האירועים ממחישים את הצורך בעצמאות כלכלית ואנרגטית - זו אחת ההחלטות החשובות שהכנסת תקבל"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קרא היום לחברי הכנסת של הליכוד לאשר את המלצות ועדת ששינסקי כמקשה אחת. בפתח ישיבתה של סיעת הליכוד אמר נתניהו כי "אנו צריכים לשלב ידיים ולעבוד כאיש אחד".

נתניהו הוסיף כי "אני מבקש מכל החברים לשנס מותניים ולהעביר בשבוע הבא בקריאה הראשונה את הצעת החוק". לדבריו, זו תהיה אחת מההחלטות החשובות שהכנסת תקבל".

עוד אמר ראש הממשלה כי "הגיוון וההרחבה של מקורות האנרגיה הם יעד לאומי". לדבריו, "האירועים האחרונים באזורנו ממחישים את הצורך לבצר את העצמאות הכלכלית והאנרגטית".

נתניהו אמר כי "ההחלטות שקיבלנו בנושא הגז באימוץ מסקנות ששינסקי הן אבן דרך חשובה ביותר לביסוס היעד הלאומי. שילבנו את הכדאיות הכלכלית של המשקיעים". ראש הממשלה הוסיף כי "היעד השני הוא ליצור קרן למען החינוך והביטחון".

יו"ר הקואליציה, ח"כ זאב אלקין (ליכוד), הודיע כי "נתייצב להעביר בכנסת את הצעת החוק בניגוד לכל הלחצים. הממשלה החליטה ואנו נעביר את ההחלטה. מדובר בהחלטה חשובה מבחינת העתיד התקציבי והכלכלי של ישראל".

ביום שני תתבקש מליאת הכנסת לאשר בקריאה הראשונה את הצעת החוק לאישור המלצות ועדת ששינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully