וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קרקעית בנתב"ג: מטוס נוסעים של אל על נפגע מכלי רכב

זוהר בלומנקרנץ

21.2.2011 / 16:20

באירוע שהתרחש בשבוע שעבר לא היו נפגעים; מדובר בתאונה הקרקעית השנייה בנתב"ג תוך 3 חודשים



מטוס נוסעים של חברת אל על נפגע בשבוע שעבר מכלי רכב, בתאונה קרקעית שהתרחשה בנמל התעופה בן גוריון - כך נודע היום (ב') ל-themarker. כתוצאה מהפגיעה נגרם למטוס נזק, הוא לא יכול היה להמריא והוחלף ע"י מטוס אחר. עם זאת, בתאונה לא היו נפגעים. זו התאונה הקרקעית השנייה תוך שלושה חודשים שבה מעורבים מטוסי אל על בנתב"ג.



מדובר במטוס נוסעים מדגם בואינג 777 שהיה מתוכנן להמריא מנתב"ג ללונדון. במהלך העמסת הציוד בחניה על המסלול, התגלתה פגיעה חיצונית בגוף המטוס אשר נגרמה ככל הנראה מהתנגשות של כלי רכב בו. לפי ההערכות, מדובר בפגיעת משאית של אחד הספקים בגוף המטוס.



למקום הוזעק מהנדס של החברה שסירב לאשר את המראת של המטוס בגלל הפגיעה בו. המטוס הוחלף והטיסה יצאה לדרכה.



מחברת אל על נמסר בתגובה כי "מטוס אל על שהיה אמור להמריא ללונדון נפגע בדופן על ידי רכב שירות. על מנת שלא לעכב את הנוסעים הוחלט להחליף מטוס ולהוציא את הטיסה במטוס חלופי. המטוס הנפגע תוקן לאחר מספר שעות ושב לטוס בצורה סדירה".



יצויין, כי בחודש נובמבר התנגשו על הקרקע שני מטוסים של אל על. גם באירוע הזה לא היו נפגעים בנפש אך נגרם נזק למטוסים. באירוע היו מעורבים שני מטוסים רחבי גוף - ג'מבו מדגם 747 ומטוס מדגם בואינג 777. התאונה התרחשה בזמן גרירת המטוסים באזור ההאנגר של חברת התעופה בנתב"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully