וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

56 דירות המיועדות להשכרה למשך 8 שנים יתווספו לפרויקט השוק הסיטוני

שלומית צור

21.2.2011 / 19:56

שכר הדירה שייגבה עבור דירות אלה יהיה נמוך ב-30% ממחיר השוק



ועדת המשנה לתכנון ובנייה בתל אביב החליטה אתמול לאשר שינויים בתוכנית העיצוב לפרויקט השוק הסיטוני של גינדי. בין השינויים שאושרו, אותם הציג מהנדס העירייה חזי ברקוביץ', שינוי יעוד מגרש מספר 6 במתחם, שהיה מיועד למשרדים ותעסוקה - למגורים.



על פי השינויים שאושרו, על המגרש יוקם בניין בן 14 קומות הכולל 56 דירות בנות שלושה חדרים, אותם יעמידו היזמים גינדי השקעות ורבוע כחול נדל"ן להשכרה למשך שמונה שנים.



עוד נקבע כי שכר הדירה שייגבה עבור דירות אלה, יהיה נמוך ב-30% ממחיר השוק שייקבע על ידי שמאי מוסכם והזכאים להתגורר בדירות יענו על מספר קריטריונים שייקבעו על ידי ועדה מיוחדת בראשות חבר המועצה ארנון גלעדי. בתום תקופה השמונה שנים, יוכלו היזמים לשווק את הדירות ולמכור אותן בשוק החופשי.



במקביל עודכנה נגישות הפארק המתוכנן במתחם, לאחר שנשמעו טענות כי הגישה לפארק תהייה סגורה ותתאפשר רק לדיירי הפרויקט ולא לציבור הרחב. על פי התוכנית החדשה, יורחבו הכניסות לפארק באמצעות דרגנועים ומעליות שייקשרו בין מפלס הרחוב למפלס הפארק.







בדיון נכח נציג גינדי השקעות, אורי לוי, שאישר את השינויים שהציג מהנדס העיר. אישור השינויים בתוכנית העיצוב, צפוי לזרז כעת את הוצאת היתרי הבנייה לפרויקט.



הדיון התקיים בעקבות ערר שהגיש סגן ראש העיר פאר ויסנר (הירוקים) לפני מספר חודשים לוועדה המקומית לתכנון ובנייה בדרישה לשנות את התוכנית העיצובית של הפרויקט. מתחם השוק הסיטוני בין הרחובות דרך מנחם בגין, החשמונאים וקרליבך כולל סך הכל בנייה של יותר מ-2,000 דירות, לאחר שעיריית תל אביב הקטינה את שטחי הדירות.



החברות גינדי השקעות וריבוע כחול נדל"ן יבנו את שלב א' של הפרויקט הכולל 720 דירות, ובכוונת החברות להתמודד בעתיד במכרז שייצא על שלב ב' של המתחם, שיכלול יותר מ-1,000 דירות. יש לציין כי 56 הדירות שייבנו למטרת השכרה ולאחר מכן יימכרו על ידי היזמים, לא באות על חשבון 720 הדירות שצפויים היזמים לבנות בשלב הראשון אלא מתווספות אליהן ומגיעות יחד ל-776 דירות.



מגינדי השקעות, המנהלת את פרויקט גינדי תל אביב שבבעלות ריבוע כחול נדל"ן, משה ויגאל גינדי וגינדי השקעות, נמסר כי הם מברכים על החלטת מליאת הוועדה המקומית בתל אביב לאשר ברוב גדול את תוכנית העיצוב של הפרויקט.



"החברה מודה לעיריית תל אביב ולצוות המקצועי שלה על שיתוף הפעולה הפורה בקידום פרויקט הנדל"ן המשמעותי ביותר בעיר תל אביב. פרויקט זה עתיד לתרום ללא ספק להתחדשותו של מרכז העיר ואנו מברכים את רוכשי הדירות שכבר הצטרפו לפרויקט. החברה מצפה להתחיל בקרוב בעבודות החפירה בקרקע ותחילת הקמת הפרויקט", ציינה גינדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully