וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלב הראשון בפרויקט של פלאזה סנטר בהודו ייפתח בסוף השנה

מיכאל רוכוורגר ויורם גביזון

22.2.2011 / 7:01

הסיפור היומי



>> חברת פלאזה סנטרס, המרכזת את פעילות נדל"ן מניב ובנייה למגורים של קבוצת אלביט הדמיה של מוטי זיסר, במרכז ומזרח אירופה ובאסיה, עידכנה אתמול באמצעות דיווח לבורסה על התקדמות בהקמת פרויקט המשרדים מטריקס 1 באזור קראדי שבעיר פונה, הודו.

השלב הראשון של המיזם המשותף של פלאזה ושותפה המקומי (בחלקים שווים), הכולל בניין משרדים בשטח של כ-28 אלף מ"ר, צפוי להיפתח ברבעון הרביעי של השנה. עד כה נמכרו במסגרת המכירה המוקדמת (sale-pre) כ-70% מהשטחים המיועדים למכירה.



פלאזה סנטרס עידכנה כי עלויות הפיתוח הצפויות לבניין הראשון הן כ-23.5 מיליון דולר. בהתבסס על ממוצע המכירות הנוכחי של שטחי המשרדים וההכנסות הצפויות מהחניון התת-קרקעי, בחברה מעריכים כי שווי הבניין לאחר השלמתו יגיע לכ-36.5 מיליון דולר, והרווח הצפוי (לפני מס) נאמד ב-13 מיליון דולר.



אלביט הדמיה ופלאזה סנטרס לא רוו עד כה נחת מהפעילות בהודו, בדומה ליזמים ישראלים אחרים, אך בתקופה האחרונה בעקבות ההתאוששות בשווקים חלה התעוררות בפעילות גם בהודו.



רן שטרקמן, מנכ"ל משותף באלביט הדמיה ומנכ"ל פלאזה סנטרס, ציין כי "השוק ההודי ממשיך להציג נתונים כלכליים מרשימים. נוכל ליהנות מההתפתחויות כבר בסוף השנה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully