וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופרט מרדוק רוכש את חברת הפקות הטלוויזיה של בתו ב-672 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

22.2.2011 / 11:02

שיין, שהוקמה על ידי אליזבת מרדוק, מאגדת חברות הפקה מצליחות ורשמה הכנסות של 400 מיליון דולר ב-2009



ענקית המדיה ניוז קורפ הודיעה אתמול כי תרכוש את חברת ההפקות לטלוויזיה שיין גרופ, שנמצאת בבעלות אליזבת, בתו של מנכ"ל ניוז קורפ רופרט מרדוק, ב-415 מיליון ליש"ט (672 מיליון דולר).




מרדוק בת ה-42, המשמשת כיום יו"ר ומנכ"ל שיין, תצטרף לדירקטוריון ניוז קורפ עם השלמת העסקה. "לשיין יש צוות יצירתי יוצא מן הכלל שבנה חברת הפקות עצמאית טובה בשווקים גדולים בתוך מספר קטן של שנים, ואני מצפה בכיליון עיניים לכך שייהפכו לחלק חשוב מפעילויות יצירת התוכן המגוונות שלנו", אמר רופרט מרדוק.



זוהי הזדמנות מיוחדת ומרגשת עבורנו", אמר נשיא וסמנכ"ל התפעול של ניוז קורפ, צ'ייס קארי, אשר יהיה ממונה על שיין בתוך ניוז קורפ. "שיין היא מובילה בתחום הפקות הטלוויזיה העולמי עם עבר מוכח של פיתוח להיטים ופורמטים חדשים ברחבי העולם".



אליזבת היא בתו השנייה של מרדוק והמבוגרת מבין שלושת ילדיו מנישואיו השניים. אליזבת עבדה עבור אביה בעבר אך עזבה לאחר חיכוכים עם בכירים אחרים בחברה ובשל רצונה להצליח בכוחות עצמה, והקימה את שיין בשנת 2001. היא כבר הספיקה להוכיח שהיא ניחנת בחושים עסקיים מפותחים, והיתה זו ששכנעה את אביה לרכוש את הזכויות האמריקאיות לתוכנית "אמריקן איידול", שנהפכה לתוכנית הפופולרית ביותר בטלוויזיה, ומשודרת ברשת פוקס של ניוז קורפ. ב-2009 דיווחה שיין, המאגדת בתוכה את חברות ההפקה דרגונפליי, קודוס, פרינסס פרודקשנס, שיין טי וי ועוד, על הכנסות של 400 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully