וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיבת הביו-מד של ג'נרל אלקטריק רכשה החברה הבת של אורבוטק תמורת כ-15 מיליון דולר

ערן אזרן

22.2.2011 / 11:54

ג'נרל אלקטריק: "הרכישה איפשרה לנו לצלוח אבן דרך לקראת המשך צמיחת פעילות הרפואה הגרעינית שלנו"



ג'נרל אלקטריק הלת'קייר (ge healthcare), חטיבת הביו-מד של , השלימה רכישת החברה הבת של (אורבוטק פתרונות רפואיים - oms) תמורת כ-15 מיליון דולר. אורבוטק פתרונות רפואיים מייצרת גלאי כימי שישמש את ג'נרל בטכנולוגיה של רפואה קרדיולוגית.



"רכישתה של החברה אפשרה לנו לצלוח אבן דרך משמעותית לקראת המשך צמיחת פעילות הרפואה הגרעינית שלנו", אמר נתן חרמוני, המנהל הכללי של תחום הרפואה הגרעינית בג'נרל אלקטריק הלת'קייר. "יכולתנו לייצר את הגלאי הכימי תסייע לצוותים רפואיים ברחבי העולם לספק למטופלים בדיקות מהירות ונוחות יותר, במינוני קרינה נמוכים יותר, תוך שיפור היעילות ושמירה על איכות הדימות".



אורבוטק, החברה האם של אורבוטק פתרונות רפואיים, פעילה בשני התחומים עיקריים: pcb - ייצור מכונות בדיקה והדפסה לכרטיסים אלקטרוניים מודפסים, ו-fpd - ייצור מכונות בדיקה למסכים שטוחים. ביוני 2010 הודיעה החברה על כניסה לתחום חדש נוסף: pecvd - ייצור מכונות מגדילות תפוקת חשמל מלוחות סולאריים. פרט למכירת מוצרים עצמם, החברה משווקת ומספקת גם חוזי שירות ללקוחותיה. למרות ירידה של 32% בהכנסות, החברה רשמה רווח נקי חיובי של 4 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully