וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גד זאבי: "סובארו תגיע למכירות של 15 אלף מכוניות עד 2013"

דניאל שמיל

22.2.2011 / 14:41

יבואנית סובארו הכריזה על אסטרטגיה חדשה - עם דגמים חדשים ומסע באפריקה



סובארו מבקשת להגיע למכירות של 15 אלף מכוניות בשנה תוך חמש שנים - כך הכריז היום גד זאבי, בעלי היבואנית יפנאוטו, במסגרת מסיבת עיתונאים. מדובר בגידול משמעותי לחברה, שמסרה בשנה שעברה רק 4681 מכוניות, שיעמיד אותה בין חמשת המותגים בישראל.החברה מציבה לעצמה יעד להשלוט ב-5% משוק הרכב בארץ בתוך שנתיים. לדבריו של זאבי, סובארו הפכה ל"מותג בוטיק, שמקפיד על ההופעה".



המנכ"ל החדש של החברה, אורן חסון, הכריז על תוכנית תלת-שנתית שבמרכזה שדרוג תשתיות ושינוי תדמיתי. החברה מקימה כעת מרכז לוגיסטי בשטח של 54 דונם באזור התעשייה בלוד, שיכלול מגדלי משרדים, מגרשי איכסון למכוניות, מוסך מרכזי, אולם תצוגה גדול ומרכז הדרכה. מרכז זה ייפתח ב-2013, ועד אז תשתמש יפנאוטו בפי גלילות כמרכז הלוגיסטי של החברה.



הסיסמא החדשה של סובארו תהיה "הכל נמדד בביצועים", שהכוונה היא גם למבחן התוצאה בשירות, אמינות המכוניות ושמירת הערך. זריקת עידוד נוספת לתדמית אמור לתת מסע אתגרי בשם "סובארו דרייב", שיתקיים בנמיביה ביוני הקרוב. המשתתפים במסע, שיהיה במתכונת דומה ל"איסוזו צ'לאנג'" יהיו לקוחות החברה, והמכוניות - סובארו פורסטר.



במקביל, החברה החלה לשווק את הפורסטר עם מנוע חדש, בנפח 2.0 ליטר, שאמור להפחית את פליטות המזהמים ולשפר את צריכת הדלק. ההספק לא השתנה לעומת המנוע הקודם ונותר 150 כ"ס, אך לפי נתוני החברה, צריכת הדלק היא 13.3 ק"מ לליטר ולא 11.9 ק"מ לליטר וקבוצת זיהום האוויר ירדה מ-13 ל-7. בנוסף, גם רמת האיבזור עלתה, והגימור אמור להיות איכותי יותר. המחיר מתחיל ב-175 אלף שקל לגרסה הידנית, וב-180 אלף שקל לאוטומטית, ויגיע עד 200 אלף שקל לגרסה המאובזרת ביותר.



דגם חשוב יותר לחברה יגיע ברבעון השלישי של השנה, האימפרזה החדשה, שתתאפיין בעיצוב ספורטיבי יותר ותצויד במנועים חדשים. בתוך שנתיים תתחיל סובארו גם בשיווק דגמים היברידיים. ביפנאוטו בוחנים גם את האפשרות להיכנס ליבוא מקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully