וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכני הנסיעות סירבו למשוך העתירה נגד רשות שדות התעופה בגין גביית תשלומי האגרות

זוהר בלומנקרנץ

22.2.2011 / 16:09

למרות המלצת בג"ץ למשוך את העתירה, בהתאחדות הסוכנים מבקשים כי בית המשפט ייתן פסיקה עקרונית בנושא



התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות סירבה למשוך עתירתה נגד רשות שדות התעופה (רש"ת) על אף המלצת בג"ץ, ומבקשת את הכרעתו של בית המשפט העליון בנושא גביית אגרות הנוסע לחו"ל - כך נודע היום ל-themarker.



מדובר בעתירה שהגישה ההתאחדות, בראשותו של המנכ"ל יוסי פתאל, נגד רשות שדות התעופה בעניין תשלומי אגרות נוסע יוצא לחו"ל. לטענת סוכני הנסיעות, נגרם להם נזק כספי מגביית תשלומי המס מהנוסעים עבור רשות שדות התעופה, שכן הם נאלצים לשאת בהוצאות כספיות הכרוכות בגבייה כמו למשל תשלומי עמלות לחברות האשראי ופעילות הסליקה; בנוסף, הם לא מקבלים כל תמורה עבור ביצוע הגבייה.



בדיון המליץ בג"ץ להתאחדות סוכני הנסיעות והתיירות למשוך את העתירה, אך זו העדיפה להשאיר אותה על כנה וביקשה כי בית המשפט העליון יפסוק בענין.



בא כוחה המשפטי של התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות, עו"ד אבנר (נרי) ירקוני, אמר כי "העתירה הוגשה רק משבאמת כלו כל הקיצין ונבחנו כל האפשרויות למזער את הנזק בגין גביית תשלומי האגרות עבור רשות שדות התעופה; לפיכך החלטת התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות - למרות המלצת השופטים על משיכת העתירה, היתה כי נדרשת בסוגיה עקרונית זו הכרעה משפטית מנומקת".



מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה כי "רש"ת ממתינה להחלטת בג"ץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully