וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר הגיעה להבנות עם משרד התקשורת על מתווה למיזוג עם 012 סמייל

אמיתי זיו

23.2.2011 / 6:58



>> אישור סופי של מיזוג פרטנר-012 סמייל קרוב מאי פעם: ל-themarker נודע כי בימים האחרונים הצליחו פקידי משרד התקשורת ואנשי פרטנר לגשר על הפערים ביניהם. הצדדים הגיעו למתווה מוסכם למיזוג סמייל לפרטנר, ובעקבות כך, תוך כמה ימים תקבל פרטנר אור ירוק להשלמת העסקה.

בסוף השבוע שעבר הגיעה עסקת פרטנר לרכישת סמייל למבוי סתום. העסקה אושרה אמנם, ללא תנאים, על ידי הרשות להגבלים עסקיים, אך משרד התקשורת החליט להציב הגבלות למיזוג. משרד התקשורת ביקש לאפשר מיזוג של פעילות סמייל כספקית אינטרנט וחברת טלפון קווי, אך דרש כי חברת השיחות הבינלאומיות של סמייל, תישאר בהפרדה מבנית מפרטנר. כעת, כאמור, הצדדים קרובים להבנות שנוחות לשני הצדדים. משרד התקשורת קבע תנאי לפיו פרטנר תוכל למזג את פעילות השיחות הבינלאומיות של סמייל ברגע שמפעילת mvno (חברת סלולר וירטואלית) אחת תתחיל לפעול בשוק ולמכור חוזי סלולר. דבר זה עתיד לקרות ביולי-אוגוסט 2011, משום שכבר שתי חברות חתמו הסכמי mvno, והן מקימות פעילות בימים אלה.



פרטנר יכולה לחיות עם ההגבלה, בגלל שתהליך המיזוג של סמייל ייארך זמן רב. ל-themarker נודע כי פרטנר מתכננת לבצע אותו באופן הדרגתי עד אמצע 2012 או תחילת 2013.



פרטנר ניהלה מאבק חריף מול משרד התקשורת, משום שאלולא היתה מצליחה להשלים את העסקה, היא היתה נקנסת ב-30 מיליון שקל. פרטנר תשלם סכום של 1.5 מיליארד שקל עבור סמייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully