וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד משנה את הרגלי הקנייה ופייסבוק שולט בגלישה בסלולר

נתן ליפסון

23.2.2011 / 6:58

הנשים, ששולטות ב-70% מתקציב הקניות בבית, מתמכרות לאייפד ומשנות בהתאם את הרגלי הקנייה ? האם אנו מאמינים יותר להמלצות חברינו או למומחים? ? וערוץ דיסקברי מגלה: כך תגייסו גולשים לעמודים שלכם בלי להפעיל טריקים שיווקיים



להמלצות של מי אנו מאמינים?

>> ככל שהשימוש במדיה חברתית עולה, האם אנחנו מאמינים יותר להמלצות החברים? שני מחקרים מצביעים על תשובות הפוכות: אחד מהם, של globalwebindex, טוען כי המלצות חברים ברשתות חברתיות רשמו התחזקות משמעותית ביותר. לעומת זאת, מחקר של אדלמן מצא שההתחזקות היתה דווקא של המלצות של אנשי אקדמיה ומומחים.



(18/2/11 ,emarketer)



האייפד משנה את הרגלי הקניות



>> פאטי זיגלר בילתה עם ילדיה בבריכה, ופגשה שם קבוצה גדולה של נשים מכורות לאייפד שיש להן גם הרגלי שופינג מפותחים. זיגלר, מנהלת שיווק במשרד פרסום אמריקאי מוכר, מסבירה שלדעתה האייפד הופך למניע חשוב של קניות אצל נשים, ששולטות ב-70%-85% מהתקציבים המשפחתיים.



(18/2/11 ,patti ziegler, advertising age)



דיסקברי גייסה אוהדים בלי טריקים



>> בעוד משווקים בפייסבוק מנסים לגייס גולשים כאוהדים לעמודי המותג שלהם באמצעות תכנים מפתים והבטחות שניתן לצפות בהם רק אם עושים לייק, רשת דיסקברי הצליחה לגייס 25 מיליון אוהדי פייסבוק ו-1.4 מיליון עוקבי טוויטר בלי הטקטיקות האלה. הדרך, אומרים בארגון, היתה פשוט להשתמש בתכני הרשת - מתוך הערכה שאיכותם תעודד שיתוף וגיוס.



(15/2/11 ,christopher heine, clickz)



פייסבוק שולטת בזמנם של הגולשים בסלולר



>> ג'יי יארו מדווח על ממצאים של קומסקור, שמעלים כי פרקי הזמן שגולשים באמצעות הסלולר מבלים בפייסבוק עולים בצורה משמעותית על פרקי הזמן שהם מבלים בפעילויות אחרות. לפי המידע שפירסמה קומסקור, משתמש סמאטרפון בריטי ממוצע בילה בדצמבר האחרון 5.6 שעות בפייסבוק. במקום השני: משתמשי גוגל, עם 1.2 שעות בלבד.



(14/2/11 ,jay yarow, business insider)



דירוג הקמפיינים הגרועים ביותר בזירה הדיגיטלית



>> בכנס sxsw הקרוב יוכרזו הקמפיינים הגרועים ביותר במדיה חברתית, ויקבלו "פרס" שקיבל את השם המתאים "suxorz". התחרות מתנהלת בארבע קטגוריות: עינוי המסר, אובדן קשרים, אנשים מרושעים ויוהרה. הזוכה בקטגוריה הראשונה היא סיסקו - על קמפיין שניסה לחקות את ההצלחה של אולד ספייס, אבל עם דמות בשם "טד ממחלקת הכספים".



(16/2/11 ,rebecca lieb, advertising age)



עמותות עושות שימוש מוצלח במדיה חברתית



>> קצת פחות מחודש אחרי שפייסבוק השיקה את sponsored stories, המאפשר למשווקים לעשות שימוש פרסומי בסטטוסים של חברי פייסבוק - נראה שיש לו הצלחה. כריסטופר הייני מציג כמה דוגמאות לשימוש בפורמט הזה, בעיקר על ידי עמותות וארגונים כמו אמנסטי, שעושות שימוש מוצלח בפורמט.



(15/2/11 ,christopher heine, clickz)



טבלת הווידאו הוויראלי של adage



שבועיים אחרי - וסרטוני הסופרבול עדיין מככבים



>> שבועיים לאחר שהסופרבול האמריקאי הסתיים, הפרסומות ששודרו בו עדיין מכות גלים בעולם, כשהן מקבלות חשיפה אצל יותר ויותר גולשים. אחד המדדים הבולטים היא כמות הפעמים שבהן גולשים שיתפו את הסרטון בקרב חבריהם בפייסבוק וטוויטר. זה מה שבודק אתר viral video charts, שעוקב אחר מספר הפעמים שבו כל פרסומת זכתה לשיתוף.



שיחת היום



הסרטונים הוויראליים הנצפים ביותר השבוע



1



קמפיין הסופרבול של יצרנית הרכבים פולקסוואגן לא יורד מראש טבלאות הסרטונים הוויראליים, עם 46,495 גולשים ששיתפו בו. שם הסרטון: the force



2



גם הסרטון השלישי בסדרת הסרטונים של רשת הנעליים dc כבש את ארה"ב. שם הסרטון: ken block's gymkhana three



3



התינוקות של אוויאן לא יורדים ממסכי המחשב בעולם. שם הסרטון: evian roller babies



4



פעלולי האופניים שמובילים את הפעלולן הביתה מרתקים את הגולשים. שם הסרטון: way back home



5



הפרסומת בה מככב אמינם עבור קרייזלר צוברת תאוצה בעולם. שם הסרטון: imported from detroit



מקור: viral video charts בשיתוף עם מגזין contagious

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully