וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר גלובלי

רוני לוין

23.2.2011 / 6:58

כפר גלובלי




יין עירוני



>> שחושבים על יקב, מיד עולה לראש תמונה ציורית של בית קטן בלב כרמים, אוויר נקי והרבה טבע. שונה לחלוטין הוא היקב העירוני the infinite monkey theorem על שם משפט הקוף המקליד של המתמטיקאי הצרפתי אמיל בורל, שטען שקוף שמקליד תווים אקראיים במכונת כתיבה, יקליד בסוף את כל כתבי שייקספיר.



היקב שוכן בעיר דנבר שבקולורדו, ארה"ב, ומשרת רק את תושבי העיר. את התוצרת ניתן לשתות ב-125 מסעדות בעיר ועל כל בקבוק שנמכר תורם היקב דולר אחד למכון לחקר הסרטן שבאוניברסיטת קולורדו. היקב עורך גם סיורים ומפגשי טעימות במקום לקבוצות של יותר מ-10 איש תמורת 50 דולר לאדם. ניתן לרכוש את הבקבוקים במקום או באתר, החל ב-20 דולר לבקבוק.



לפרטים: theinfinitemonkeytheorem.com



עץ השעה



>> חזרה אל חומרים טבעיים ומתכלים שדרך עיבודם מזהמת כמה שפחות היא המגמה השלטת בשנים האחרונות. מסתבר שגם בתחום השעונים. בניגוד לשאר היצרנים, חברת wewood כשמה כן היא, יוצרת שעונים מיוחדים העשויים מעץ בלבד.



השעונים עשויים עצים כדוגמת מייפל, הובנה ועוש, שחלקם מגיע מפסולת עץ בתחום הבנייה שהיתה מושלכת לזבל במצב רגיל. כל הדגמים, מחוגים או דיגיטלי, מיוצרים ללא חומרים מלאכותיים או רעילים.



החברה מפעילה תוכנית ירוקה בשיתוף עם המקבילה של קק"ל בארה"ב ונוטעת עץ על כל שעון שנמכר. כל השעונים נמכרים באתר החברה ב-119 דולר או 139 דולר, תלוי בדגם.



לפרטים: wewood.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully