וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעי אפל ידרשו מדירקטוריון לדעת מהי תוכנית הירושה לג'ובס

סוכנויות הידיעות

23.2.2011 / 9:04

המשקיעים ייפגשו עם דירקטוריון אפל ויוכלו לשאול שאלות לראשונה מאז שג'ובס הודיע על עזיבתו לחופשת מחלה



המשקיעים באפל צפויים לדרוש מדירקטוריון החברה לדעת מהי תוכנית הירושה לתפקיד מנכ"ל החברה, במקרה שסטיב ג'ובס - שנמצא בחופשת מחלה בפעם השלישית בשבע השנים האחרונות - לא יוכל להמשיך בתפקיד, כך דיווחה בלומברג.

במסגרת הצעה עליה צפויות להצביע קבוצות המשקיעים בפגישתן היום, הדירקטוריון יתבקש על ידי המשקיעים להראות תוכנית להחלפתו של ג'ובס ולהסביר כיצד החברה מכשירה את הצוות שעובד תחתיו. ההצעה זכתה לתמיכת שירות הייעוץ למשקיעים אינסטיטושונל שרהולדר סרביסז.



"למשקיעים מגיע לדעת אם לחברה יש תוכנית, אנחנו רוצים לדעת מהן התוכנית של החברה בנושא", אמרה ג'ניפר אודל, בכירה בארגון לייבורס אינטרנשיונל יוניון אוף אמריקה – המייצגת 500 אלף חברים ומנהלת נכסים בשווי 34 מיליארד דולר.



אפל מתנגדת לדרישה, וטענה כי חשיפת תוכנית הירושה הסודית תסייע למתחרותיה ותקשה על אפל לשמור על העובדים הבכירים בחברה, לפי בלומברג.



המשקיעים ייפגשו עם דירקטוריון אפל ויוכלו לשאול שאלות לראשונה מאז שג'ובס הודיע על עזיבתו לחופשת מחלה ב-17 בינואר.



מצבו הבריאותי של ג'ובס הוא בעל עניין מיוחד למשקיעים רבים, הרואים בו כמי שהביא במו ידיו למהפך באפל בעשור האחרון. חששות לגבי בריאותו עולים כבר מספר שנים, מאז נודע כי נאבק בסרטן הלבלב. עם זאת, דווקא בשנים אלה טיפסה מניית אפל, והיום היא החברה השנייה בגודלה בעולם במונחי שווי שוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully