וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בפרויקט מלון כפר הים: אספן גרופ מכרה אופציה ל-50% מהקרקע תמורת 40 מיליון שקל

שלומית צור

23.2.2011 / 11:59

אחרי תקופה ארוכה בה עוכב הפרויקט, רכשה חברת אמירי זכרון יעקב את האופציה לשטח ול-35 דונם נוספים



חברת אספן גרופ, שבשליטת רוני צארום ובניהולו של אילן גיפמן, מקדמת את פרויקט בית המלון בכפר הים בחדרה. היום מדווחת אספן, כי באמצעות חברות בת בבעלותה, חתמה על הסכמי אופציה עם חברת אמירי זיכרון יעקב בבעלות עודד תורג'מן. ההסכמים נועדו לקדם את הפרויקט ולממשו, לאחר שעוכב שנים רבות בשל סיבות בירוקרטיות שונות.



במסגרת ההסכמים שנחתמו, מכרה אספן גרופ לאמירי זיכרון יעקב אופציה לרכישת 50% ממניות החברה הנכדה של אספן, עונות. החברה הנכדה מחזיקה במגרש בכפר הים עליו ממוקם שלד מבנה המיועד ליהפך לבית מלון, וקרקעות לנופש ומגורים בשטח של כ-35 דונם הנמצאות צפונית לכפר הים בחדרה. האופציה מאפשרת לאמירי זכרון יעקב לרכוש 50% מחברת עונות תמורת העמדת הלוואת בעלים בסך של כ-40 מיליון שקל לטובת עונות, שתיועד להחזר הלוואות אותן העמידה אספן לטובת עונות במהלך השנים האחרונות.







במקביל, מכרה אספן לאמירי זכרון יעקב אופציה לרכישת 50% מהזכויות במבנה השלד לבדו, ב-17.5 מיליון שקל. את אספן ייצג בעסקה עו"ד ירון גבר ממשרד גולדמן, ארליך, גבר, אדלשטיין.



אילן גיפמן, מנכ"ל אספן גרופ, מסר כי "אספן גרופ פועלת רבות להשבחת נכסיה בארץ ובעולם, וכחלק מפעילות זאת חתמנו היום על הסכם אופציה למכירת 50% מפרויקט בית המלון בכפר הים וכן על הסכם אופציה למכירת 50% מזכויותינו בחברת עונות, בעלת הפרויקט. אנו מאמינים ומקווים כי שיתוף הפעולה עם הרוכש, שהינו גורם יזמי וקבלני בעל מוניטין באזור חדרה והצפון, יזרים רוח גבית לפרויקט כפר הים, יוביל ויקדם את הקמת בית המלון ואת הפעלתו".

עודד תורג'מן, מנכ"ל אמירי זיכרון יעקב, ציין כי הוא צופה שחדרה "תהפוך בשנים הקרובות למרכז תיירותי עסקי מוביל בישראל וזאת בשל מאגרי לוויתן וכן בעקבות הקמת מתקן הגז בעיר. להערכתי, כל מטות חברות הגז יעברו בעתיד הקרוב לחדרה כתוצאה מהמרחק הגיאוגרפי והקרבה לים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully