וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים יוכלו להצטרף לשייט באוניות יוקרה גם מנמל אשדוד

עירית רוזנבלום

23.2.2011 / 12:46

אחרי נמל חיפה - גם באשדוד מעלים נוסעים ישראליים על קרוז בינלאומי



אחרי שבחודש שעבר התאפשר לראשונה לישראלים לעלות על קרוז בינלאומי בנמל חיפה על האוניה msc מגניפיקה, תארח חברת נמל אשדוד ביום שישי את אוניית הנוסעים הגדולה קוסטה פסיפיקה. במסגרת עגינת האונייה בנמל אשדוד, יוכלו ישראלים להצטרף לשייט עתה גם מנמל אשדוד.



ביום שישי הקרוב צפויים להצטרף לשייט באונייה כ-100 ישראלים ל-3,237 נוסעיה. האונייה, שיצאה מיוון, תמשיך מישראל לאיזמיר שבטורקיה. משם תחזור לפיראוס שביוון, תמשיך לרומא ולסבונה במילנו ותחזור לישראל דרך יוון.



מדובר באחת האוניות המפוארות שפקדו את ישראל בשנים האחרונות. היא ביקרה בנמל אשדוד לפני כשנה, אולם מבלי שעלו נוסעים ישראלים על סיפונה.



באונייה 17 סיפונים, מהם 14 סיפוני אירוח הנפרסים לאורך 300 מטר של פאר ואטרקציות. היתרון של הפלגה מנמל ישראל לקרוז בינלאומי בכך שנחסכת טיסה לעיר המוצא של הקרוז וכן לינת לילה או שניים בעיר.



חברת נמל אשדוד רשמה בשנת 2010 גידול של 72% במספר הנוסעים שפקדו את הנמל והיא מחזיקה כיום בנתח שוק של 51% מסך היקף תנועת הנוסעים בנמלי ישראל. מנכ"ל חברת נמל אשדוד, שוקי סגיס, ציין כי עם תחילתה הרשמית של עונת התיירות באפריל, יועמד לרשות הנוסעים טרמינל מחודש ומשודרג בסטנדרטים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully