וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות על בי קומיוניקיישנס: חלופה אטרקטיבית להיחשף לבזק; מעלים המלצה ל"קנייה"

TheMarker Online

23.2.2011 / 14:26

לויברג: "שיעור הדיסקאונט מביא להעלאת המלצתנו למניה ל'קנייה' תוך שימור המלצת 'תשואת יתר' לאינטרנט זהב"



"דו'חות פרטנר שפורסמו הבוקר מזכירים להערכתנו שוב את העדיפות של מניית בזק בתוך תחום התקשורת", כך אומרת היום טליה לויברג, אנליסטית פסגות בית השקעות. "נכון שגם בזק ניצבת בפני איומים לאור הרפורמות שצפויות בענף. יחד עם זאת, במקרה שלה קיים גם אפ סייד שצפוי להערכתנו לקזז את רוע הגזרה: ביטול ההפרדה המבנית, ביטול הפיקוח התעריפי ואף מיזוג yes בשלב מאוחר יותר."



במקביל מציעה בזק תשואת דיבידנד של 12% בגין 2011 ונסחרת בדיסקאונט כלכלי של כ-12%, מה שבהחלט ממשיך לתמוך בהמלצת "קנייה".



בי קומיוניקיישנס מציעה מינוף של 1.8 על בזק ונסחרת היום בדיסקאונט כלכלי של 43% ובדיסקאונט סחיר של 15%, שיעור יפה ביחס לדיסקאונט ההיסטורי של החברה ולעובדה כי אף נסחרה בפרמיה בעבר.



"במקביל, לאחר תקופה בה התמקדה בי קומיוניקיישנס במימון רכישת בזק, אנו מעריכים כי במידה שתרצה היא תוכל לחלק דיבידנד למשקיעיה החל מהמחצית השנייה של השנה", אומרת לויברג.



"החברה האם של בי קומיוניקיישנס, אינטרנט זהב, נסחרת כיום בפרמיה סחירה אך לאור דיסקאונט כלכלי של 45% אנו משמרים המלצת 'תשואת יתר'."







"בשורה התחתונה", אומרת לויברג, "בי קומיוניקיישנס מציעה דרך נוספת, בתמחור אטרקטיבי, להיחשף למניית בזק שממשיכה להוות את המניה המומלצת בשוק התקשורת הישראלי. שיעור הדיסקאונט מביא להעלאת המלצתנו למניה ל'קנייה' תוך שימור המלצת 'תשואת יתר' לאינטרנט זהב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully