וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס הגדילה ברבעון האחרון את המזומנים בקופתה ב-62% ל-458 מיליון דולר

ואדים סבידרסקי

23.2.2011 / 15:01

החברה פירסמה תוצאות חלקיות והודיעה כי ייתכן שתחמיץ את המועד לדיווח התוצאות המלאות



חברת מפרסמת היום נתונים כספיים חלקיים לשנת 2010, תוך התייחסות יתר להיקף המזומנים בחברה, וזאת על רקע ניסיונותיה לסגור פערים באיחור בדיווחים לרשויות האמריקאיות וקשיי הנזילות אליהם נקלעה.



בסוף החודש שעבר פירסמה קומברס את דו"חותיה הכספיים לשנת 2009 - באיחור של שנה שלמה. בחברה ציינו כי המועד האחרון לפרסום דו"חות 2010 הוא בתחילת אפריל 2011, אך הזהירו כי קיימת סבירות שגם הפעם החברה לא תעמוד בלוח הזמנים. עקב האיחורים בדיווח, החברה עדיין נסחרת ברשימת השימור של הנאסד"ק המכונה "פינק שיט", כאשר הגשת הדיווח לשנת 2010 ועמידה בלוחות הזמנים עשויה לקרב את החברה לחזרה למסחר המסורתי.



היום מדווחת החברה כי סך המזומנים בקופתה הסתכמו נכון לסוף ינואר 2011 בכ-458 מיליון דולר, גידול רבעוני של 62% לעומת סוף חודש אוקטובר 2010. הגידול בהיקף המזומנים העומדים לרשות החברה נבע בעיקר מהחברות הבנות של קומברס. מימוש 2.3 מיליון מניות ורינט הניב לקומברס תזרים של 77 מיליון דולר, בנוסף לדיבידנד במזומן אשר חילקה חברת אולטיקום וסיפק לקופתה של קומברס עוד 56 מיליון דולר. מנגד, ההוצאות בגין שירותי ייעוץ ורואי חשבון כתוצאה מפרשת הבקדייטינג הסתכמו בתקופה זו בכ-22 מיליון דולר, לצד הוצאות בגין פיטורים ותהליך ארגון מחודש בסך של 17 מיליון דולר.



לפני כחודש שלח נשיא הקבוצה, אנדריי דהן, מכתב לעובדים, בו פירט את הצעדים שנקטה החברה על מנת להתמודד עם קשיי הנזילות, ביניהם מכירות של החזקות בחברה הבת אולטיקום וחלק מהאחזקות בוורינט. כמו כן, במכתב מציין דהן את פתיחתו של השלב השני בפעולות קומברס להפחתת מבנה העלויות ב-45 מיליון דולר נוספים, והחלטה אסטרטגית להתמקד בתחומי הצמיחה הגבוהים ביותר של החברה - שהם mobile data ,mobile internet, ו-bss.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully