וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחו ההתנגדויות להקמת סניף קיקה בנתניה

שלומית צור

24.2.2011 / 7:08



>> האם סניף קיקה בנתניה ייפתח לפני שייפתח סניף איקאה המחודש בעיר? ועדת הערר המחוזית במחוז מרכז, בראשות עו"ד מיכל גלקין-גולן, דחתה אתמול את ההתנגדויות שהגישו בעלי עסקים בנתניה בגין הקמת הסניף הראשון של רשת הרהיטים האוסטרית בקרית ספיר שבאזור התעשייה הדרומי בעיר.

בעלי העסקים הגישו את ההתנגדויות בין היתר בטענה כי הקמת הסניף מנוגדת לתמ"א 35, שמטרתה למנוע זליגת מסחר לשולי הערים ולרכז את המסחר במרכזי הערים. ועדת הערר המחוזית דחתה את הטענות וציינה כי פעילות במיקום המיועד עבור הסניף, רחוב הגביש הסמוך לאיצטדיון העירוני, לא מהווה מסחר בשוליה של העיר, כי אם בתחומו של אזור תעסוקה מפותח.



"חלום נוסף התגשם עבור העיר נתניה", אמרה אתמול ראש העיר מרים פיירברג בעקבות ההחלטה. "מדובר בעוגן מסחרי ותעסוקתי מבורך לתושבי העיר והסביבה. כפי שעשינו עם איקאה, גם כאן היינו נחושים בדעתנו לפתוח מרחב תעסוקה ומסחר חדש. למרות כל ההתנגדויות, קיקה תפעל בנתניה".



בספטמבר 2009 הודיעה חברת אשטרום שחתמה על הסכם עם קיקה להקמת סניף ראשון של הרשת בנתניה ולהשכרת שטח עבורו. עקב ההתנגדויות התעכבה הבנייה אך כעת ניתן אור ירוק להמשך העבודות והשלמתן צפויה עד סוף 2011. אשטרום נכסים וקיקה יוצגו בוועדת הערר על ידי עו"ד צדוק צדיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully