וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפאורה מחזקת האחיזה בשוק משקאות האנרגיה עם red rain ice coffee

מאת עדי דברת-מזריץ

24.2.2011 / 7:08

בהשקת המשקה החדש יושקעו 2 מיליון דולר. היעד: הכפלת נתח השוק הכספי ל-4%. מנהלת השיווק של יפאורה: "אין כיום בשוק מתחרה שפונה לקהל הבוגר"



>> חברת יפאורה מנסה להגדיל את אחיזתה בשוק משקאות האנרגיה, ולשם כך מחברת בינו לשוק הקפה עם red rain ice coffee. החברה תשיק בימים הקרובים את המשקה בהשקעה כ-2 מיליון שקל, והיא תכלול קמפיין פרסומי בערוץ 5, בעיתונות ובאינטרנט.

יפאורה נכנסה לשוק משקאות האנרגיה התוסס ורווי המתחרים לפני פחות משנתיים, אז השיקה את red rain הקנדי, שמיוצר עבורה בבריטניה על ידי חברת קוט (cott), המשווקת בין השאר את המותג rc קולה.



החברה מחזיקה בנתח שוק כספי של פחות מ-2% מהשוק, לפי נתוני סטורנקסט. לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת השיווק של יפאורה, יעד ההשקה הוא להגדיל את נתח השוק ב-50%, כלומר להגיע ל-4% משוק משקאות האנרגיה. את שוק משקאות האנרגיה מובילה xl עם נתח שוק של 58%, ואחריה בלו (31%) ורד בול (6%).



"משקה אנרגיה בטעם קפה הוא החדשנות האחרונה והחמה בתחום בארה"ב - ומגיע לראשונה לישראל", אמרה מלכה-סלהוב. לדבריה, "שני המותגים הגדולים ביותר בארה"ב בתחומם, סטארבקס מעולם הקפה ומונסטר מעולם האנרגיה, השיקו כבר לפני כשנה משקאות אנרגיה בטעם קפה".



אחד מיעדי המהלך של יפאורה הוא לפנות לקהל מבוגר יותר מזה של משקאות האנרגיה האחרים. "המטרה בהשקת הטעם החדש היא לחזק את המותג red rain. מדובר בטעם חדש שלא קיים אצל השחקנים בשוק בישראל, ובנוסף יש כאן פנייה לקהל צרכנים חדש. אנו מכוונים לקהל יעד בגילאי 25 פלוס. אין כיום מתחרה בשוק שמנסה לפנות לקהל הבוגר, כולם מדברים לצעירים ובעולם תוכן של מועדונים ומסיבות", אמרה מלכה-סלהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully