וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזור מגייסת 23 מיליון שקל מהפניקס ומגדל בהנפקת מניות ואופציות

ואדים סבידרסקי

24.2.2011 / 10:24

פניקס צפויה להפוך לבעל עניין לצד מגדל לאחר שהוקצו לה מניות בהנחה של 4.6%



מגייסת הון בהנפקה פרטית של מניות ואופציות ישירות למשקיעים מוסדיים גדולים ועוקפת את הבורסה. החברה, יצרנית מכשור רפואי לתמיכה בפרוצדורות כירורגיות בתחום האורתופדיה והנוירוכירורגיה, גייסה 23 מיליון שקל בהקצאת 2.42 מיליון מניות וכ-970 אלף אופציות, כאשר 82% יוקצו לפניקס ביטוח והנותר למגדל שהינה בעל עניין בחברה בדרך קרנות משתתפות וקופות גמל (14.5%), ובמחיר של 9.5 שקל ליחידה, נמוך בכ-4.6% ממחיר המניה בשוק נכון לפתיחת המסחר היום.




המניות והאופציות תהוונה כ-11% מהונה המונפק והנפרע של מזור ללא דילול וכ-10% מהונה המונפק של החברה בדילול מלא, כך שפניקס אשר השקיעה לראשונה בחברה, צפויה להצטרף לבעלי העניין בחברה.
גם ג'ונסון&ג'ונסון (5%) הינה בעלת עניין בחברה.



האופציות הוקצו מחוץ לכסף ובעלות מחיר מימוש של 14 שקל למניה לתקופה של 5 שנים. מאחר והקצאה למגדל נעשתה באמצעות בית השקעות לידר, הערכות בשוק הן כי האופציות יישארו בידי המתווך.



לדברי אורי הדומי מנכ"ל מזור, "עסקת ההשקעה הושלמה לאחר שהפניקס, שמובילים את ההשקעה, עקבו וניתחו את ביצועי ותוכניות החברה לאורך זמן. השלמת גיוס זה הינה אבן דרך משמעותית בסלילת דרכה העסקית של החברה. הגיוס יאפשר לנו לחזק ולהרחיב את מערך המכירות והשיווק של החברה ויאפשר לחברה לחשוף את הטכנולוגיה המובילה של מערכת ה-spineassist בפני רופאים ומנתחי עמוד שדרה, נוירוכירורגים ואורתופדים, בכל שוקי היעד, בדגש על השוק בארה"ב. להערכתנו יתרונות המערכת הרובוטית שלנו יובילו את החברה להגדלת קצב צמיחת המכירות בארה"ב ב-2011".



למזור אישור שיווק של מוצריה השונים בארה"ב מטעם המנהל המזון והתרופות אמריקאי fda וביניהם, מוצר הדגל, מערכת ה-spine assist המשמשת בניתוחי גב בבתי חולים בארה"ב, אירופה ובישראל. המערכת הרובוטית זו המסייעת לרופאים מנתחים במהלך ניתוחי עמוד שדרה במיקום כלים כירורגיים ושתלים, בהתאם לתכנון מוקדם המתבצע על גבי תמונת ההדמיה של החולה המנותח ומסייעת למנתחים במיקום השתלים בדיוק רב, בפולשנות מזערית תוך הקטנה של כמות הקרינה לה נחשפים החולה והמנתח במהלך הניתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully