וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכים בהאפינגטון פוסט קיבלו מיליון דולר מהרכישה על ידי AOL

סוכנויות הידיעות

24.2.2011 / 11:03

הבלוג של אריאנה האפינגטון נמכר ל-AOL ב-315 מיליון דולר; האפינגטון עצמה הרוויחה 20 מיליון דולר מהעסקה



אריאנה האפינגטון, מייסדת ועורכת האפינגטון פוסט, אינה היחידה שהרוויחה ממכירתו של הבלוג המצליח ל-aol בתחילת החודש ב-315 מיליון דולר. העיתון "ניו יורק אובזרוור" דיווח כי מלבד האפינגטון, שהכניסה לכיסה 20 מיליון דולר כתוצאה מהעסקה, קיבלו כשישה עורכים ותיקים באתר מיליון דולר כל אחד.



הזוכים הגדולים הם האנשים "הכי משעממים וחסרי אישיות", אמרה לעיתון רייצ'ל סקלאר, עובדת לשעבר בהאפינגטון פוסט, שדחתה משרה בכירה באתר בשלב מוקדם. העסקה עשויה לעודד אנשים לבנות חברות מדיה משלהם, אמרה מליסה לפסקי, עורכת לשעבר בהאפינגטון פוסט. לפסקי, שעורכת כיום את הבלוג infrastructurist.com, יעצה לעורכים צעירים שמתקבלים לעבודה במיזמי מדיה חדשים: "דרשו מניות".



אנדרו ברייטברט, שסייע להקים את האפינגטון פוסט, לא הרוויח מהמכירה ל-aol, היות שפדה את השקעתו באתר וניצל אותה להקמת אתר משלו, breitbart.com. עם זאת, "כסף אינו הכל", אמר ברייטברט ל"אובזרוור".



הרכישה של האפינגטון פוסט ב-7 בפברואר הגיעה לאחר מגעים שהחלו בנובמבר 2010. מנכ"ל aol טים ארמסטרונג הגיש הצעה רשמית בינואר, בעת שהאפינגטון היתה בדאבוס, שוויץ. האפינגטון פוסט צפוי לרשום מכירות של 65 מיליון דולר השנה, כך שמחיר העסקה מייצג מכפיל מכירות של פי 5.



אריאנה האפינגטון תהיה העורכת הראשית של aol, אך מנכ"ל האפינגטון פוסט אריק היפו יעזוב את תפקידו, וכמוהו מנהל מכירות המודעות גרג קולמן. האפינגטון פוסט, שהוקם ב-2005 בהשקעה של מיליון דולר בלבד, צמח לכדי אחד מאתרי החדשות הפופולריים ביותר בארה"ב. רכישתו על ידי aol מהווה שידוך בלתי רגיל בין שני כוחות מקוונים גדולים. זוהי הרכישה הגדולה ביותר של aol מאז הופרדה מטיים וורנר ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully