וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר דו"חות פרוקטליקס: הראל פיננסים מעניקים המלצת "קנייה" במחיר יעד 12 דולר

TheMarker Online

24.2.2011 / 11:53

סטיבן טפר, אנליסט הראל פיננסים: "הדוח חשף כי מפעל הייצור בכרמיאל אושר ע"י ה-FDA, מה שמעלה עוד יותר את הסיכוי לקבלת האישור הסופי לשיווק התרופה לגושה"



הלילה פרסמה חברת דו"חות שנתיים ל-2010, עם הכנסות של 11.2 מיליון דולר והפסד של 29 מיליון דולר, כ- 36 סנט למניה. הדו"ח היה טוב ומשקף את תחילת המכירות של uplyso בברזיל.



· החברה רשמה ברבעון האחרון הכנסות אמיתיות ממכירות של התרופה לגושה uplyso, בברזיל. היקף המכירות של פייזר, שאחראית לשיווק, הגיע לכ- 22 מיליון דולר ומתוכם רשמה פרוטליקס ההכנסות של 6.7 מיליון דולר, מתגמולים וממכירת המוצר לפייזר.



כמו כן מבחינה חשבונאית רשמה החברה סכום של כ-4.5 מיליון דולר המיוחס למקדמה ולתשלום ראשון שהתקבלו מחברת פייזר, בהיקף כולל של 65 מיליון דולר, (פרוסים חשבונאית על פני 14 שנה). החברה גם רשמה עלות מכר לתרופה שסופקה לפייזר, בהיקף של 4.38 מיליון דולר.



הוצאות המו"פ נטו לכל שנת 2010 הגיעו להיקף של 30 מיליון דולר, עלייה של כ-38% יחסית לשנת 2009. העלייה בהוצאות נובעות בעיקר מהניסוי הקליני שבודק את המעבר של חולים לשימוש בתרופה של פרוטליקס ומהטיפול בחולים שקבלו את התרופה בחינם במסגרת ההרחבה של ניסוי שלב 3.



ההוצאות הנמוכות ברבעון 3 היו חריגות ונבעו משינוי חשבונאי, שבו הכירה החברה בחלק מהוצאות המו"פ, בהיקף של 5.1 מיליון דולר, כהשקעה במלאי.



"הבשורה החשובה שהתגלתה בדו'ח הנה ההודעה שביום ראשון האחרון פרוטליקס קבלה מכתב שבו ה-fda מאשר את מפעל הייצור של החברה בכרמיאל", מציין סטיבן טפר, אנליסט הביומד והפארמה בהראל פיננסים. "הידיעה חשובה ומעלה עוד יותר את הסיכוי שמחר יתקבל האישור הסופי מה-fda לשיווק המוצר בארה"ב."



אישור המוצר בארה"ב, יהיה נקודת המפנה המשמעותי של החברה, שממנה צפוי צמיחה חדה בהכנסות. במהלך רבעון שני צפוי האישור לשיווק בישראל ולקראת סוף השנה צפויה האישור לשיווק גם באירופה.



"אנו בהראל פיננסים ממשיכים בסיקור חברת פרוטליקס בהמלצת 'קנייה' ובמחיר יעד של 12 דולר (44 שקל) למניה", מסכם טפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully