וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1 צפויה להפסיד 100 מיליון דולר עקב ביטול הגרנד פרי בבחריין

סוכנויות הידיעות

24.2.2011 / 11:57

ביום שני הודיע נסיך בחריין על ביטול סבב המרוצים, שהיה אמור להיפתח ב-13 במארס, עקב המהומות במדינה



הנהלת פורמולה 1 צפויה להפסיד 100 מיליון דולר בהכנסות, בעקבות ביטול סבב מירוצי הגרנד פרי בבחריין, כך דיווח העיתון "דיילי טלגרף".



ביום שני הודיע נסיך בחריין על ביטול סבב המרוצים, שהיה אמור להיפתח ב-13 במארס, בשל המהומות שזעזעו את המדינה בשבועיים האחרונים. "כרגע תשומת הלב המלאה של המדינה ממוקדת בבניית שיח לאומי חדש בבחריין", אמר הנסיך שייח' סלמאן בן חמד אל-ח'ליפה.



על פי דו"ח "פורמולה מאני", אשר סוקר את הנתונים הכלכליים מאחורי המרוצים, 12 הקבוצות של פורמולה 1 צפויות להפסיד 40 מיליון דולר מביטול הגרנד פרי בבחריין. מבין הקבוצות פרארי צפויה לספוג את ההפסד הגדול ביותר, של 11 מיליון דולר. פרארי בדרך כלל זוכה להכנסות הגבוהות ביותר מחסויות ולכן הפסדיה יהיו גדולים יותר עקב הביטול.



הנהלת פורמולה 1 מקבלת את כל ההכנסות מפרסום בצד המסלולים ברוב סבבי המרוצים, ואת התשלומים על אירוח המרוצים. משפחת המלוכה של בחריין משלמת 34 מיליון דולר בשנה, אך מנכ"ל פורמולה 1 ברני אקלסטון אמר כי יוותר לבחריין על תשלומים אלה השנה משום שהגרנד פרי לא נערך. עם זאת, שליטי בחריין עדיין צפויים להפסיד ממכירות כרטיסים שהסתכמו ב-14 מיליון דולר בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully